امروز:1 اردیبهشت 1403

قرار دادن تصاویر bing به عنوان پس زمینه صفحه lock screen

قرار دادن تصاویر bing به عنوان پس زمینه صفحه lock screen 4

bing
با اینکه من یکی از طرفداران موتور جستجوی bing نیستم، ولی هر روز برای دیدن آخرین تصویر آپدیت شده روی این موتور جستجو  به صفحه خانگی bing سر می زنم. هماطور که می دانید، ویترین bing هر روز یک عکس زیبا به همراه اطلاعات مفید درباره آن عکس برای کمک به آگاهی بیشتر شما در مورد دنیای اطرافتان را در صفحه خود قرار می دهد.

bing

تعدادی ابزار کاربردی برای دانلود خودکار عکس صفحه خانگی موتور جستجو bing و قرار دادن آن به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ وجود دارد. حتی یک ابزار رایگان برای قراردادن عکس صفحه بینگ به عنوان عکس پس زمینه صفحه logon ویندوز7 وجود دارد. اما متأسفانه این ابزار در ویندوز8 کار نمی کند.

کاربران ویندوز8 مجبورند به سایت بینگ مراجعه کنند و به طوردستی آخرین عکس به روزرسانی شده در این سایت را دانلود کنند و سپس آن را به عنوان عکس پس زمینه صفحه قفل lock screen و یا پس زمینه دسکتاپ قرار دهند.در اینترنت آموزش هایی برای تغییر تصویر پس زمینه صفحه lock screen  ویندوز8 موجود است، اما اگر شما به دنبال راهی هستید که به طور اتوماتیک تصاویر موتور جستجوی bing را به عنوان تصویر پس زمینه صفحه قفل ویندوز8 قرار دهید ما یک ابزار جانبی مفید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

افرادی که دوست دارند تصاویر bing را به عنوان پس زمینه صفحه lock screen  قرار دهند می توانند برنامه ی رایگان Bing My Lockscreen را از فروشگاه ویندوز دانلود کنند. این اپ به شما اجازه می دهد تا بین 8 تصویر اخیر سایت بینگ گردش کنید و از میان آن ها تصویر موردنظرتان را به عنوان پس زمینه صفحه lock screen قرار دهید.

bing

یکی از قابلیت های جالب برنامه Bing My Lockscreen این است که می تواند به  صورت خودکار تصویر پس زمینه lock screen به جدیدترین تصویر صفحه خانگی سایت bing نغییر دهد و در کلامی ساده تر تصویر پس زمینه صفحه lock screen شما به سرعت تغییر کردن صفحه خانگی سایت bing تغییر می کند.

bing

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.