امروز:31 فروردین 1403

واکمن جدید سونی در راه CES 2015

این هفته دیگر زمان معرفی محصولات جدید کمپانی های مختلف است و تمام خبرنگاران در حال رصد تمام تبلیغات و حرکات کمپانی های مختلف هستند. در این بین سونی بنر هایی را در مورد واکمن خود اماده کرده است که می توان از این درک نمود که در  CES 2015 سونی واکمن جدیدی را از محصولات خود را معرفی خواهد کرد. با اریامونز و CES 2015  همراه باشید.

به گزارش خبرنگارانی که برای شرکت در نمایشگاه CES 2015 به لاس وگاس سفر کرده اند کمپانی سونی در صدد معرفی دیوایس جدیدی از سری محصولات خوشنام و محبوب خود، سری واکمن، است. همان گونه که در تصویر که مربوط به پوستری تبلیغاتی در نمایشگاه CES است مشاهده می نمایید محصول جدید سونی به نوعی یادآور برخی نسخه های قدیمی واکمن نظیر NWZ-ZX1 Video Walkman است، البته در طراحی مدل جدید از فریمی با لبه های قوس دار و دکمه های کنترل بر روی آن استفاده شده است تا ترکیبی از نسخه های کلاسیک این محصول با طراحی مدرن به وجود آید.

مشخصات واکمن جدید سونی در CES 2015 چه خواهد بود؟

حداقل ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی، صفحه ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ * ۸۵۴ و باتری با پشتیبانی از بیش از ۳۲ ساعت بخش صدای MP3 از جمله مشخصاتی هستند که به دیوایس جدید سری واکمن نسبت داده شده اند.

با توجه به تبلیغات هفته های اخیر سونی، انتظار می رود که در CES 2015 شاهد معرفی محصولات مختلفی از این کمپانی باشیم.