امروز:10 فروردین 1403

الجی جی فلکس جدید را در CES 2015 معرفی می کند

نمایشگاه CES 2015!!الجی!G Flex! این ها انچیزی است که قرار است رخ دهد. بله این انچیزی است که TheVerge اعلام کرد. TheVerge در سایت خود پوستر تبلیغاتی این محصول را گذاشته است و می توان تصور کرد که در CES 2015  این گوشی به نمایش در اید. با اریامونز و بخش CES 2015 همراه باشید.

در حالی که هنوز کمپانی ال جی نسل جدید موبایل LG G Flex را معرفی نکرده وبسایت TheVerge پوستر تبلیغاتی این موبایل را منتشر نموده است. بر اساس شایعات، این محصول در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس توسط ال جی رسماً معرفی شده و به نمایش گذاشته خواهد شد. همان گونه که در تصویر نیز مشخص است این موبایل با بدنه ای قوس دار مانند مدل پیشین وارد بازار خواهد شد و احتمالاً جلوه هایی از G3 نیز در ظاهر این موبایل قابل مشاهده خواهد بود.

مشخصات احتمالی LG G Flex 2

گفته شده است که این موبایل با پردازنده Snapdragon 810، صفحه ای کوچکتر از ۶ اینچ(۵ یا ۵٫۵ اینچ) و با رزولوشن فول اچ دی و مشخصاتی بالاتر از G Flex در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

زمان کنفرانس الجی در CES 2015

کمپانی ال جی امشب ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران در لاس وگاس کنفرانس خبری خواهد داشت و انتظار می رود که در این رویداد شاهد معرفی G Flex 2 و البته تلویزیون ها و مانیتور های جدید ال جی باشیم ، هنوز مشخص نیست که آیا اسمارت فون دیگری هم در این مراسم معرفی خواهد شد یا خیر. با اریامونز همراه باشید.