امروز:1 اردیبهشت 1403

آلکاتل: pixi 3 محصول جدید آلکاتل

CES 2015 رویداد بزرگ تکنولوژی است که در لاس وگاس برگزار می شود. و هر ساله همه کمپانی ها محصولات جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند. TCL  یا همان آلکاتل گوشی های جدید Pixi 3 را برای این نمایشگاه اماده کرده است. و به گفته ی چینی ها این محصولات  OS-agnostic هستند. با آریامونز همراه باشید.

کمپانی TCL در کنار ساعت هوشمند جدید Alcatel OneTouch Watch سری Pixi 3 موبایل های خود را نیز که به دنبال سری های Pixi و Pixi 2 که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ معرفی شده بودند به نمایش گذاشت. از این سری ۴ موبایل ۳٫۵، ۴، ۴٫۵ و ۵ اینچی عرضه می شوند که کوچک ترین آنها از ۳G پشتیبانی کرده و سه مدل دیگر با پشتیبانی از ۴G LTE وارد بازار می شوند. این محصولات به گفته چینی ها OS-agnostic هستند.

OS-agnostic چیست؟

به این معنی است که نه تنها از اندروید پشتیبانی می کنند بلکه سیستم عامل های ویندوزفون و فایرفاکس نیز در آنها قابل استفاده خواهند بود. البته توضیحات کامل در این رابطه منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست که این پشتیبانی دقیقاً به چه شکل خواهد بود. با توجه به روال معمول آلکاتل در مورد عرضه دیوایس های ارزان قیمت احتمال دارد که هر یک از این چهار مدل در سه نسخه با سیستم عامل های مختلف عرضه شوند، البته فعلاً این مسئله در حد یک حدس است و باید برای اطلاعات بیشتر تا کنفرانس خبری آلکاتل در نمایشگاه CES 2015 لاس وگاس به انتظار بنشینیم.