امروز:30 فروردین 1403

مایکروسافت:آپدیت جدید آفیس برای ویندوز فون در راه است

آفیس موبایل برای سیستم عامل های متفاوت به روز شده است مانند اندروید و ای او اس اما جالب ان جاست که خود مایکروسافت رد حق سیستم خود ظلم کرده و مدتهاست برا ویندوز فون اپدیتی ارائه نداده است.اما قرار است برای ویندوز فون هم اپدیتی ارائه شود.با آریامونز همراه باشید.

حال نوبت با سیستم عامل این کمپانی رسیده است تا آپدیت جدید آفیس را دریافت کند. علی رغم اینکه نرم افزار آفیس ویندوزفون از جمله مواردیست که در تبلیغات مختلف تأکید زیادی بر روی آن می شود اما مدت زیادیست که آپدیتی برای آن منتشر نشده و در حال حاضر از iOS و اندروید به نوعی ضعیف تر عمل می کند.این مسئله موجب نارضایتی برخی از کاربران ویندوزفون شده است و حال آقای Joe Belfiore از مقامات ارشد کمپانی مایکروسافت در اکانت Weibo(وبسایت اجتماعی چینی) خود اعلام کرده است که: “می خواهم به شما اطمینان دهم که تیم آفیس، ویندوزفون را فراموش نکرده اند و در حال یکی کردن اعلانیه ها و معرفی ها برای یک برنامه واحد هستند.”

در جدیدترین شایعات می‌توان سرنخ‌هایی مبتنی بر انتشار آفیس جدید با امکانات بیشتر و بهینه‌تر برای ویندوز فون را یافت.طبق گزارشات Neowin ، مایکروسافت در حال ارسال خصوصی دعوت‌نامه‌هایی برای افراد مشخص به‌منظور استفاده و آزمایش نسخه‌ی جدید آفیس هم برای نسخه‌ی دسکتاپ و هم نسخه‌ی ویندوز فون است.

گفته شده است که مایکروسافت در حال آماده سازی برخی امکانات جدید برای کشور چین نیز هست تا پیش از سال نوی این کشور که در ۱۹ فوریه آغاز خواهد شد از آن رونمایی کند. این کمپانی برای ۲۱ ژانویه برنامه ای را در Redmond تدارک دیده است و احتمال دارد که طی آن آفیس جدید ویندوزفون نیز معرفی شود.