امروز:30 فروردین 1403

تبلت Xperia Z3 Tablet Compact سونی رونمایی ش

سونی هر آنچه که شایعه شده بود را رونمایی کرد! از تلفن‌های Z3 و Z3 Compact تا لنزهای QX، تلویزیون‌های 4K و یک محصول جدید به نام Z3 Tablet Compact که حداقل در کلاس خود اولین محصول سونی به شمار می‌رود.

 

اکسپریا Z3 همچون دیگر محصولات سری Z سونی از زبان طراحی OmniBalance بهره می‌برد و شکل و شمایل شبیه به تبلت بزرگ‌تر سونی یعنی Xperia Z3 Tablet دارد.تبلت Z3 Tablet Compact بسیار باریک است و تنها ۶.۴ میلی‌متر ضخامت و فقط ۲۷۰ گرم وزن دارد. این بدین معنا است که با یک تبلت ۸ اینچی با قابلیت حمل آسان روبرو هستیم که هر جایی می‌توان از آن استفاده کرد. وزن این تبلت بیشتر شبیه به فبلت‌های ۶ اینچی است تا یک تبلت ۸ اینچی.

 

 

از دیگر مشخصات فنی Z3 Compact می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و بدنه‌ی ضد آب با پشتیبانی از استاندارد IP65/68 اشاره کرد. این تبلت از پردازنده‌ی Snapdragon 801 بهره می‌برد که در دو تلفن پرچمدار جدید این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم-روی-یک-چیپ S801 از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.

 

سونی یک دوربین ۸.۱ مگاپیکسلی را در پشت و یک دوربین ۲.۲ مگاپیکسلی را در جلوی تبلت ۸ اینچی خود جای داده است که هر دو قادر به فیلم‌برداری در رزولوشن 1080p هستند.صفحه نمایش ۸ اینچ این تبلت از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.سونی همچنین چندین قابلیت نرم‌افزاری جدید را برای محصولات سری Z3 خود در نظر گرفته است که از این میان می‌توان به استریم بازی‌های پلی‌استیشن ۴ بر روی این ابزارها اشاره کرد.
اکسپریا Z3 Tablet Compact قرار است از همین ماه و در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شود.

منبع : zoomit.ir