امروز:10 فروردین 1403

بررسی تخصصی الجی G flex 2 (جی فلکس 2)

 دومین عضو از خانواده ی G flex می باشد. این گوشی  که گوشی خمیده ی الجی نامیده می شوند  به صفحه نمایش 5.5 اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگون 810 مجهز می باشد. همچنین سیستم عامل ان اندروید 5 می باشد. با آریامونز همراه باشید تا این گوشی را به صورت تخصصی و با ویدئو هایی از ان اشنا کنیم.

GFlex2-HandsOn-09-580-90
 این گوشی خانواده G flex با صفحه ای کوچک تر از قبل طراحی شده است. اولین G flex دارای صفحه ای 6 اینچی بود اما در این نسخه الجی از صفحه ی 5.5 اینچی استفاده کرده است. قوس دار ساختن بدنه گوشی ها از الجی شروع شد اما نباید زیاد از این مورد قابلیت خاصی را انتظار داشت. همانطور که از لبه های گرد گوشی های جدید سامسونگ و الجی نباید انتظار داشت.
گوشی G flex 2  الجی در نمایشگاه CES 2015 معرفی شد. این گوشی نسبت به گوشی  Gflex دارای رم بیشتر، سیستم عامل بالاتر، پردازنده ی بهتر می باشد.

صفحه نمایش این گوشی از نوع P-OLED  می باشد و دارای رزولوشن 1080p می باشد. در صورتی که Gflex قبلی دارای صفحه نمایش با رزولوشن 720p بود. به هر حال انچه در بالا امد به صورت بررسی ای کوتاه از G flex 2 الجی بود.در ادامه به صورت کامل G flex 2 را برای شما بررسی خواهیم کرد. با آریامونز همراه باشید.

 GFlex2-HandsOn-05-580-90

 

 

نمایشگر G flex 2

نمایشگر G flex 2 نسبت به نمایشگر قبلی این مدل یعنی G flex کوچکتر شده است اما کیفیت ان به مراتب بهتر شده است. G flex 2 صفحه نمایشی 5.5 اینچی دارد و این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080p می باشد. اما انچه که می توان تغییری در رنگ بندی صفحه نمایش ان دانست تغییر در پیکسل بر اینچ این گوشی است که در ورژن سال گذشته این گوشی 245ppi بود در صورتی که در این مدل با افزایش زیادی همراه شده و با 403 پیکسل بر اینچ صفحه نمایش G flex 2 بسیار عالی خواهد بود.( برای مقایسه: صفحه نمایش ایفون 6، 326ppi  می باشد.) GFlex2-HandsOn-03-580-90

 

در مورد صفحه نمایش ان نباید کیفیت صفحه نمایشQuad HD  الجی جی 3  را انتظار داشت اما همان 1080p نیز برای چشم انسان کفایت می کند.

 

طراحی G flex 2

طراحی الجی G flex 2 همانطور که از اسمش معلوم است دارای انحنایی در پشت خود می باشد. البته اگر درباره ی این محصول شنیده باشید همان طور که در G Flex قبلی نیز این مورد به چشم می خورد، خود ترمیمی قاب پشتی این گوشی است.البته این خود ترمیمی نسبت به G flex بهتر شده و از 10 دقیقه به 10 ثانیه کاهش یافته است.

خود ترمیمی LG G flex 2 چیست؟

الجی برای مقاوم کردن گوشی G flex 2 خود دربرابر خش و فرو رفتگی از ماده ای در این قاب استفاده کرده که در برابر خش مقاوم است و در صورتی که فرورفتگی در قاب پشتی بوجود اید در حدود 10 ثانیه ان فرو رفتگی بهبود می یابد.

فیلم بررسی خود ترمیمی G flex 2

 

  به گفته الجی جی فلکس 2 به دلیل انحنای پشت ان برای استفاده ی طولانی راحت تر است.   lg-g-flex-2-bends-2-580-90 G flex 2 در دو نوع خاکستری تیره و قرمز به بازار عرضه می شود. lg-g-flex-2-self-healing-back-580-90

مشخصات داخلی LG G flex 2

 

 

این گوشی دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810 می باشد.در کنار این پردازنده رمی برابر 2 گیگابایت در خود گنجانده است که قدرتی مثال زدنی را برای این دستگاه به ارمغان می اورد.باید در ادامه ذکر کنیم که قلب تپنده ی جی فلکس 2 یک پردازنده 64 بیتی  هشت هسته ای  با سرعت 2 گیگاهرتز می باشد.

 

lg-g-flex-2-bends-1-580-90 این گوشی در دو نوع 16 و 32 گیگ عرضه می شود که هر دو قابلیت اضافه کردن میکرو اس دی (کارت حافظه) را دارا می باشند. حافظه ی جانبی ای که این دیوایس پشتیبانی می کند تا 2 ترابایت می باشد که یک عدد عجیبی در بین رقیبان است و در حال حاضر ذکر کارایی برای این حافظه چیزی دور از ذهن است.   lg-g-flex-2-watch-580-90 با به کاربردن پردازنده اسنپدراگون 810 در LG G flex 2 شرکت الجی در مصرف باتری صرفه جویی کرده است و در این مدل باتری کوچکتری را به کار برده است. الجی در جی فلکس 2 از یک باتری 3000 میلی امپر ساعت استفاده کرده است در صورتی که در جی فلکس 1 از یک باتری 3500 میلی امپر ساعت استفاده کرده بود. سرعت شارژ این گوشب نیز بهبود پیدا کرده و گفته می شود که الجی جی فلکس 2 در 40 دقیقه به نیمه شارژ (50 %) خود می رسد که باید این مورد را مرهون چیپ و باتری جدید به کار رفته در این گوشی دانست. GFlex2-HandsOn-05-580-90

 

 

ویژگی های نرم افزاری G flex 2

 

این گوشی با آخرین سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات چوبی عرضه خواهد شد، علاوه بر آن ویژگی هایی چون KnockOn و KnockCode ، GlanceView  و موارد دیگر از قبل بر روی گوشی نصب خواهند شد.

DSC_2078_575px

 

دوربین الجی جی فلکس 2

 

الجی در G flex 2 از یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده است.برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

 

GFlex2-HandsOn-12-580-90

 

الجی در دوربین جی فلکس 2 از یک لرزش گیر اپتیکال اسنفاده کرده است. همچنین برای دوربین اصلی این دیوایس از دو فلش استفاده کرده است. همچین این دوربین قابلیت فکوس خودکار را در خود گنجانده است. الجی در این گوشی قابلیتی را برای عکس های سلفی ایجاد کرده است که شما با بستن دست خود در جلوی دوربین می توانید تایمری 3 ثانیه ای را برای گرفتن عکس سلفی شروع کنید. (این ویژگی را ویدئو این مقاله می توانید ببینید.) بعداز گرفتن عکس هم با بردن صفحه گوشی به پایین می توانید عکس را در چند ثانیه ببینید.

 

GFlex2-HandsOn-07-580-90

 

در کل می توان این گوشی را بسیار کارامد و خوب دانست انجایی که از با اندروید 5 به بازار خواهد امد و دارای مشخصات بسیار خوبی است.G flex 2 نسبت به نسخه ی اول ان که پارسال معرفی شد بسیار پیشرفت کرده است و انچیزی که الجی در جی فلکس 2 خود به رخ دیگران می کشد خمیده بودن ان و قابلیت خود ترمیمی پشت ان است. به هر حال باید صبر کرد و بازار فروش این گوشی را دید.

 

 فیلم بررسی الجی جی فلکس 2

شما می توانید فیلم بررسی کوتاه الجی جی فلکس 2 را در زیر ببینید.

 

الجی اعلام کرده است که الجی جی فلکس 2 تا نیمه سال 2015 وارد بازار خواهد شد.

نطر شما درباره ی این گوشی چیست؟ با آریامونز در میان بگذارید.