امروز:1 اردیبهشت 1403

ساعت Gear S2 و Gear S2 classic معرفی شدند ؛ عمر باتری 2- 3 روزه و نسخه ی ویژه با سیم کارت

در مراسم معرفی گلکسی نوت 5 سامسونگ از معرفی ساعت جدید خود یعنی گییر اس 2 خبر داد و تصاویری نیز منتشر شد.اینک در IFa 2015 این ساعت در چند نسخه معرفی شد. این ساعت های هوشمند همگی به سیستم عامل اختصاصی سامسونگ به نام تایزن مجهز هستند. سه ساعتی که سامسونگ معرفی گرد را می توان به اختصار اینگونه نام برد: گیر اس 2، گیر اس 2 کلاسیک و گیر اس 2 3G. با ما همراه باشید تا ویژگی این سه ساعت را بدانیم.

سامسونگ سه نوع ساعت جدید از خانواده ی گیر اس 2 را معرفی کرد. از مشخصه های مهم ساعت های گیر اس 2 می توان به استفاده از تایزن اشاره کرد. همچنین علاوه بر این این ساعت ها از عمر باتری بسیار خوبی بهره می برند. عمر باتری 2 الی 3 روز برای این ساعت ها واقعا عالی است. این عمر باتری را می توان با عمر باتری اپل واچ که نهایتا به یک روز می رسد مقایسه کرد و  دلیل محشر بودن این عمر باتری را دانست.

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که سامسونگ در ساعت جدید خود قرار داده است امکان قرار دادن سیم کارت نانو در گیر اس 2 می باشد. این ورژن یک ورژن خاص از گیر اس 2 می باشد و شما با قرار دادن سیم کارت در ساعت هوشمند می توانید از اینترنت نسل سوم استفاده کنید و همچنین تماس بر قرار کنید.

سامسونگ در مورد سیستم عامل جدید خود یعنی تایزن نیز آن را کامل دانسته و اکثر کار هایی که یک ساعت هوشمند انجام می دهد در این سیستم عامل و ساعت گنجانده شده است.

علاوه بر این ویژگی های سامسونگ از ساموسنگ پی خود در این گوشی نیز استفاده کرده است که از این نظر نیز دیگر مشکلی برای کاربران پیش نیاید و بتوانند به راحتی با ساعت خود پرداخت کنند.

ویژگی های کلی خانواده ی گیر اس 2:

  • نمایشگر 1.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 360×360 و تراکم پیکسلی 302
  • پردازنده ی 2 هسته ای 1 گیگاهرتز
  • رم 512 و حافظه داخلی 4 گیگابایت
  • استاندارد ضد آب و غبار IP68
  • اتصالات: وای فا، بلوتوث 4.1 و NFC
  • عمر باتری 2 تا 3 روز

ساعت هوشند گیر اس 2 کلاسیک

این ساعت یک ساعت سیاه رنگ می باشد. تمام ویژگی های این ساعت با ساعت گیر اس 2 عادی برابر می کند و فقط از نظر ظاهر متفاوت است. وزن این ساعت 42 گرم می باشد و ضخامت آن فقط 11.4 میلی متر می باشد.

Samsung-Gear-S2-Classic (2) Samsung-Gear-S2-Classic (1) Samsung-Gear-S2-Classic

ساعت هوشمند گیر اس 2

این ساعت نیز ورژن آلومنیومی و سفید رنگ خانواده گیر اس 2 می باشد. این ساعت 47 گرم وزن دارد و ضخامت 11.4 می باشد.

Samsung-Gear-S2 (2) Samsung-Gear-S2 (1) Samsung-Gear-S2

ساعت هوشمند گیر اس 2 3G

ساعت هوشمند گیر اس 2 ورژن نسل سوم ، داراری امکان قرار دادن سیم کارت می باشد. به راحتی شما می توانید سیم کارت نانو را داخل این ساعت قرار داده و بدون هیچ گوشی و … به اینترنت متصل شوید و همچنین تماس برقرار نمایید. این ساعت به یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی مجهز است که 50 میلی آمپر ساعت از نسخه های 250 میلی آمپر ساعت بیشتر است که این وزن بیشتر و ضخامت بیشتری را دارد. وزن این ساعت 51 گرم و ضخامت آن 13.4 میلی متر است.