امروز:9 فروردین 1403

فبلت گلکسی اس 6 اج پلاس با نمایشگر بزرگتر و باتری 3000 میلی آمپری عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ می خواهد از بهترین طرح هایی که در سری گلکسی اس استفاده کرد برای تولید فبلت هایش نیز استفاده کند . شایعات زیادی درباره گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ به گوش می رسد و حالا وب سایت سم موبایل از یکی از کارمندان داخلی سامسونگ اطلاعاتی را درباره باتری و سایز این گوشی نقل می کند . با آریامونز همراه باشید …

درشایعات بیان شد این گوشی ابعاد 154.45 در 75.80 میلی متر دارد اما سایت سم موبایل ادعا می کند ابعاد این گوشی 151 در 73 می باشد که با این ادعا ابعاد گوشی کوچکتر از شایعات است . تحلیلی می کنیم تا متوجه شویم کدام ادعا می تواند در مورد گلکسی اس 6 اج پلاس صحت داشته باشد .

گلکسی نوت 4 نمایشگر 5.7 اینچی و ابعاد 153.5 در 78.6 دارد و اگر گوشی مورد نظرمان بخواهد نمایشگر 5.5 اینچی داشته باشد باید از گلکسی اس 6 با ابعاد 142.1 در 70.1 که 5.1 اینچی است ، ابعاد بیشتری داشته باشد و از گلکسی نوت4 ابعاد کمتری داشته باشد . پس ابعاد 151 در 73 برای این گوشی منطقی تر به نظر می رسد  و احتمالا گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس این ابعاد را خواهد داشت .

1

با بزرگتر شدن نمایشگر در گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس انتظار داریم باتری هم بزرگتر باشد و قرار است این گوشی باتری 3000 میلی آمپری داشته باشد . اسمارت فون گلکسی اس 6 اج باتری 2600 میلی آمپری دارد و تا یک روز می تواند شارژ را نگه دارد اما افزایش باتری به معنی عمر بیشتر آن نیست و انتظار داریم در فبلت گلکسی اس 6 اج پلاس هم همین طول عمر باتری را داشته باشیم .

این اسمارت فون از یک پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده خواهد کرد . دوربین و حافظه UFS 2.0 گوشی ثابت می ماند .

بر طبق نظر سنجی ها این فبلت با استقبال خوبی روبه رو می شود . به نظر شما می تواند جایگاه خوبی در بین کاربران برای خود باز کند ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم