امروز:31 فروردین 1403

نسخه اکتیو گلکسی اس 6 با قابلیت شارژ وایرلس عرضه شد

شرکت کره ای سامسونگ پس از شایعات بسیار ، گوشی گلکسی اس 6 اکتیو را هم به بازار عرضه کرد . البته نسخه اکتیو این گوشی در بازار آمریکا و توسط اپراتور AT&T به فروش می رسد .

این گوشی جدید سامسونگ به صورت بی سیم شارژ می شود و این شارژ وایرلس در این گوشی تعبیه شده است .

از سوی شرکت های مختلف و از جمله سامسونگ اسمارت فون هایی با قابلیت شارژ بی سیم عرضه شده است که می توان گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را نام برد . شارژ وایرلس با پدهایی با طرح های مختلف عرضه شده است که می توان به تم کاپیتان آمریکا اشاره کردو طرح های مختلف باعث ایجاد جذابیت در کاربران سامسونگ شده است .

قابلیت شارژ بی سیم مورد توجه کاربران ، کمپانی و سازندگان اسمارت فون هاست . حتی علاوه بر  Matters Alliance کمپانی های مرسدس و کوالکام برای محصولات شان از قابلیت شارژ وایرلس استفاده می کنند .IKEA نیز شرکتی است که از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده کرده و محصولاتش را با این قابلیت به فروش می رساند . شرکت Duracell شارژ بی سیم را برای محصولاتی که به این قابلیت مجهز نیستند تولید می کند و به عنوان یک قابلیت اضافه در بازار به فروش می رساند .

شرکت سامسونگ نیز در اسمارت فون های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده کرده است و انتظار داشتیم که گوشی گلکسی اس 6 اکتیو هم با این قابلیت وارد بازار شود .

نسخه اکتیو گلکسی اس 6 دارای گواهینامه IP68 یعنی مقاومت کامل در برابر خاک و دوام آوردن در عمق ۱.۵ متر تا مدت زمان ۳۰دقیقه و گواهینامه Mil-STD-810G-certified برای مقاومت در برابر شوک های دمایی یا الکتریکی یا حتی فشار جوی است.

سایت  Pocket now این گوشی را برای تکنولوژی شارژ بی سیم مورد تست قرار داده است و گوشی از این تست سربلند بیرون آمده و سایت فوق اعلام کرد که گوشی نسخه اکتیو گلکسی اس 6 با شارژر وایرلس Powermat عملکرد خوبی دارد .

این گوشی به دو صورت وایرلس و با سیم قابل شارژ شدن است .

نظر شما درمورد شارژ بی سیم و گوشی گلکسی اس 6 اکتیو چیست ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم