امروز:9 فروردین 1403

دو گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی J5 و گلکسی J7 در چین عرضه شد

شایعاتی درباره عرضه دو گوشی جدید سامسونگ به نام J5, J7 به گوش می رسید و سرانجام این شرکت بزرگ کره ای این دو اسمارت فون را در چین عرضه کرد .

گوشی هوشمند گلکسی J7 با پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615 از قدرت سخت افزاری بالاتری نسبت به J5 برخوردار است .
درمقابل گوشی هوشمند گلکسی J5 قیمت ارزان تری دارد و و با پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 410 سخت افزار ضعیف تری نیز دارد و با سرعت 1.2 گیگاهرتز عمل می کند . هر دو گوشی J5 , J7 رم 1.5 گیگابایتی دارند .
تفاوت این دو گوشی علاوه بر پردازنده ، در صفحه نمایش آنها می باشد . گوشی J7 نمایشگر 5.5 اینچی دارد و زرولوشن 720 پیکسلی دارد . در مقابل گوشی J5 با همان رزولوشن اما با صفحه نمایش کوچکتر 5 اینچی عرضه شده است .
J7 باریکتر از J5 است و ضخامت 7.9 میلی متری دارد و به عنوان یک گوشی باریک با کیفیت تصویر بالا شناخته می شود . باتری استفاده شده در این گوشی 2600 میلی آمپری می باشد .

اما گوشی J5 ضخامت 8.5 میلی متری دارد و از J7 ضخامت بیشتری دارد . باتری استفاده شده در این گوشی مانند گوشی J7 می باشد .
این دو گوشی به جز مواردی چون ضخامت ، اندازه نمایشگر و پردازنده که بیان شد ، در سایر مشخصات مشابه هستند . این دو گوشی حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی دارد .
هر دو گوشی دو سیم کارته است و قابلیت اتصال به LTE و در نهایت اندروید ۵.۱ را دارد .

دوربین جلویی این گوشی ها 5 مگا پیکسلی است و با فلشی که در دوربین جلویی قرار داده شده است ، تصاویر سلفی با کیفیت بالایی را به شما می دهد . وجود فلش در دوربین جلویی تمایز این دو گوشی را نسبت به سایر محصولات شرکت سامسونگ نشان می دهد .

هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این دو گوشی وارد بازار سایر کشورها می شود . اما در چین گوشی گلکسی J7 با قیمت 290 دلار و گوشی گلکسی J5 با قیمت 225 دلار فروخته می شود .

در زیر تصاویری را از این دوگوشی مشاهده کنید …

gsmarena_002

gsmarena_0031

 

galaxy-j5-640x374

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم