امروز:9 فروردین 1403

گوشی گلکسی اس 6 اکتیو در مقابل ضربه مقاوم است

وقتی در مورد یک ابزار تکنولوژی ادعایی می شود همه می خواهند این ادعا را با تست های مختلف بررسی کنید که آیا حقیقت دارد یا نه ؟

گوشی گلکسی اس 6 اکتیو وقتی به بازار عرضه شد ، در مورد ضد ضربه بودن آن ادعایی نشد . اما در دراپ تست این گوشی به نظر می رسد که آسیب پذیر نیست و ضد ضربه است.
گلکسی اس 6 اکتیو پشت دو لبه ای دارد که شیشه ای نیست و انتظار نمی رود که آسیب پذیر باشد .با آریامونز همراه باشید تا ببینیم عملکرد این گوشی در مقابل ضربه به چه صورت است .

 

گوشی گلکسی اس 6 اکتیو نسبت به گلکسی اس 6 ، ضخامت دو میلی متری بیشتری دارد که باتری حجیم آن در این ابعاد قرار گرفته است . این گوشی از شیشه نیست و با ضخامت حدود 8.8 میلی متری که دارد در مقابل ضربه مقاوم است و عملکرد بهتری نسبت به گوشی گلکسی اس 6 دارد .

Samsung-Galaxy-S6-Active-4

در پایین صفحه نمایش گوشی دکمه های سخت افزاری قرار دارد و هیچ دکمه لمسی وجود ندارد و دور گوشی قابی منحصربه فرد است که همه این موارد باعث می شود تا این گوشی مقاومت بیشتری داشته باشد و در مقابل ضربات شدید مقاومت کند .
این گوشی اگر از ارتفاع بیفتد و یا حتی در آب خیس شود هیچ مشکلی پیدا نمی کند و عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر گوشی های گلکسی خواهد داشت .این گوشی حتی از ارتفاع 3متری پرتاب می شود و با شکل و ظاهر محکمی که دارد هیچ اتفاقی برایش نمی افتاد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم