امروز:1 اردیبهشت 1403

نمایشگر 5.7 در گلکسی اس 6 نوت

طبق خبرهای منتشر شده شرکت سامسونگ باز هم صفحه نمایش بزرگ را برای گوشی بعدی خود با نام اس ۶ پلاس یا اس ۶ نوت در نظر گرفته است و احتمالا تا سه ماه آینده خود را عرضه خواهد کرد.با آریامونز همراه باشید…

عکس ها و خبرهای منتشر شده تا به امروز از محصول بعدی سامسونگ گلکسی اس 6 تقریبا تمامی خصوصیات آن را مشخص کرده بود جز اندازه دقیق صفحه نمایش آن و امروز این اندازه به طور دقیق اعلام شد.اندازه‌ی ۵.۷ اینچی برای این گوشی در نظر گرفته شده ، این گوشی شباهت زیادی به ۶ اج دارد و لبه های صفحه نمایش آن مانند ۶ اج خمیده است.این گوشی از رابط کاربری تاچ ویز بر روی اندروید ۵.۱.۱ بهره خواهد برد.

سامسونگ طبق روال مرسوم نام تجاری اس ۶ نوت را ثبت رسمی کرده تا دیگر سازندگان از این نام استفاده نکنند.

صفحه نمایش گوشی جدید گلکسی اس 6 هم اندازه با نوت ۴ خواهد بود که می‌تواند صحت شایعات گذشته که خبر از نوت ۵ با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی می‌دادند را تایید کند چرا که وجود دو گوشی با صفحه نمایش یکسان کمی نامتعارف است. هر چند تفاوت گوشی جدید سامسونگ با سری نوت در قلم استایلوس خواهد بود که در اس ۶ نوت یا پلاس آن را نخواهیم دید.

به نظر شما صفحه نمایش وان پلاس چقدر بر محبوبیت این گوشی می افزاید؟شما علاقمند این محصول هستید؟کدام را انتخاب می کنید نوت 4 یا نوت 5 یا نوت 6؟

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی