امروز:5 اردیبهشت 1403

مژده به کابران مک نسخه office 2016 بزودی

ماکروسافت در حال آماده سازی نسخه آفیس 2016 ( office 2016 ) برای سیستم‌عامل مک است با اینکه پنج سالی از انتشار اولین نسخه آفیس برای سیستم‌عامل مک گذشته اما ماکروسافت در نسخه آفیس 2016 کاربران مک را غافلگیر خواهد کرد و با توجه و بررسی این نسخه مشخص می شود که بیشترین تغییر محسوسی که در آفیس 2016 نسخه مک انجام شده در زمینه رابط کاربری است.

Capture

اگر چه ماکروسافت باعرضه آفیس برای آی‌پد و تصاحب اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر Acompli برای قدرتمند کردن آفیس نسخه‌ iOS و android همیشه در جهت بهبود این نرم افزار تلاش کرده است این نسخه مک شباهت زیادی به نسخه iOS و ویندوز دارد . اما ماکروسافت تمام سعی خود را کرده که تمام امکانات را برای کاربران مک نیز از قلم نیندازد . اریک ویلفِرِد مدیر واحد آفیس نسخه مک شرکت مایکروسافت در خصوص این تغییرات گفته است: ما سعی داشتیم تا میان انتظارات مشتریان تعادل برقرار کنیم. سعی تیم توسعه‌دهنده آفیس نسخه مک بر این بوده تا یکپارچگی بیشتری بین سرویس‌های مایکروسافت در آفیس بوجود آید.

qure

از ویژگی های بارز نسخه آفیس 2016 می توان به دسترسی به وان‌درایو از داخل آفیس و به کارگیری سرویس‌های ابری که  باعث شده چندین نویسنده بر روی یک سند واحد به صورت همزمان کار کنند اشاره کرد و امکان پیگیری نمودن کامنت‌ها نیز در آفیس 2016 نسخه مک ساده‌تر شده است. قسمت navigation به نرم‌افزار ورد اضافه شده و امکان اضافه نمودن استایل‌های گوناگون به سند موجود در این نسخه تعبیه شده است .

we

از امکانات اکسل موجود در این نسخه کارکردن با جداول pivot، چاپ صفحات با فرمت PDF، بهبود قابلیت کامل کردن خودکار داده‌ها می‌باشد.

ge

مایکروسافت وعده داده تا نسخه نهایی آفیس 2016 را برای سیستم‌عامل مک در تابستان جاری به بازار عرضه کند . ماکروسافت پیش نمایشی از نسخه آفیس 2016 ( office 2016 )  در وب سایت خود قرار داده که برای دانلود آن اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری

Web Developer and Design