امروز:30 فروردین 1403

بروزرسانی جدید دستبند سلامتی مایکروسافت ؛ امکان کنترل موسیقی و حرکات

چندی پیش مایکروسافت دستبند سلامتی جدیدش را به امکانات درخواستی کاربرانش به روز رسانی کرد . با افزودن این ویژگی جدید به مایکروسافت بند یعنی کنترل موسیقی و امکان پخش با تمامی نرم‌افزارهای پخش موسیقی در تمامی سیستم‌عامل‌ها محبوبیت این محصول بین کاربرانش از قبل بیشتر شد . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

در آخرین بروزرسانی ارائه شده برای دستبند سلامتی مایکروسافت امکان کنترل موسیقی و حرکات به این محصول اضافه شد . حال کاربران با آخرین بروزرسانی اعمال شده بر روی دستبند سلامتی مایکروسافت می‌توانند به کنترل موسیقی بپردازند. این کنترل شامل اجرای آهنگ، متوقف کردن و یا نگه داشتن آن، رفتن به آهنگ بعدی یا آهنگ قبلی و تنظیم میزان صدا است که هم‌ اکنون در مایکروسافت بند پشتیبانی می‌شوند.همچنین هر اپلیکیشنی که بتواند از طریق بلوتوث به این بند متصل شود، می تواند کنترل موسیقی را در دست بگیرد.

microsoft-band-activity-reminder-on-1024x457.0_1c86f

در کنار کنترل موسیقی ، کاربران مایکروسافت بند از قابلیت‌های اپل واچ نیز بهره می برند به این ترتیب که به کاربران اجازه‌ی دریافت اعلانیه‌ها هنگامی که کاربر مدت زمان زیادی نشسته است را می‌دهد ، البته با توجه به اینکه کاربران این ویژگی را کمی آزار دهنده می دانستند مایکروسافت این امکان را فراهم کرده که در صورت رضایت کاربر، این قابلیت فعال شود . همچنین تنظیماتی برای غیر فعال کردن این اعلان‌ها برای یک دوره‌ی کوتاه، مثلا زمانی که قصد خوابیدن دارید هم فراهم شده است.

از دیگر قابلیت های بند سلامتی مایکروسافت دسترسی به تمرینات محبوب مانند یوگا و بدنسازی می باشد و اطلاعات درون Microsoft Health به صورت گروهی در این دسته‌ها نشان داده می‌شود. همچنین کاربران می توانند کالری‌های سوزانده شده، نبض و طول تمرینات خود را بررسی کنند .

Web Developer and Design