امروز:31 فروردین 1403

تجربه ای جدید با اپلیکیشن Fisheye Professional

اپلیکیشن (Application) نوعی نرم‌افزار کامپیوتری است که برای استفاده کاربر نهایی طراحی می‌شود  که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

Fisheye Professional  اپلیکیشنی برای ثبت تصاویر جالب و کروی شکل است که اقدام به شبیه‌سازی لنزهای مختلف می‌کند. امروز با اپلیکیشن برای ثبت تصاویر کروی شکل آشنا می شویم که لنز دوربین را شبیه سازی می کند. اپلیکیشن Fisheye Professional این اپلیکشین برای افرادی است که تصاویر معمولی را می خواهند به حالت های مختلف ویرایش کنند این اپلیکیشن به دلیل سبک جدیدی که ارائه می دهد در کمتر از 1سال طرفداران بسیاری پیدا کرده است و نسبت به رقیبان خود کار بهتری را ارائه می دهد.

عملکرد Fisheye Professional همانطور که بیان شد لنز های فیزیکی دوربین را شبیه سازی می کند هر چند کیفیت آن مانند لنز های فیزکی واقعی نیست اما تصاویر جذاب و همچنین تجربه شیرین را به دنبال دارد و حتی از عکس های آماده گالری می توانید استفاده کنید یا در همان لحظه از دوربین گوشی خود عکس گرفته و در نرم افزار ویرایش کنید.البته سازندگان این اپلیکیشن هشداری طنز آمیز نیز به کاربران داده اند که آن را برای شما بازگو خواهیم کرد؛ “هرگز این افکت را روی صورت یک انسان اجرا نکنید”.

 

 

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری