امروز:31 فروردین 1403

قابلیت‌های جدیدی به قلم سرفیس پرو 3 افزوده می‌شود

درایور جدیدی توسط مایکروسافت برای نسل سوم سرفیس‌ها منتشر شده است و امکانات جدیدی را برای استایلوس این دستگاه در اپبلیکیشن Surface App یا همان Surface Hub فعال می‌کند. این اپلیکیشن از طریق فروشگاه ویندوز در دسترس است.

 

همانطور که گفته شد بروزرسانی جدیدی برای سرفیس RT و سرفیس پرو 3 منتشر شده که هم‌اکنون برای کاربران نسل سوم سرفیس‌های مایکروسافت، در بخش Window Update، امکان دریافت این بروزرسانی وجود دارد.

 

مایکروسافت درباره این‌باره گفته است:

 

درایور جدیدی که امروز در قالب بروزرسانی ارائه شد تنشظمات جدیدی را برای قلم سرفیس به همراه دارد که امکانات و ویژگی‌هایی جدیدی در اپلیکیشن Surface موجود در فروشگاه ویندوز، فعال می‌کند. در پاسخ به بازخورد‌های مشتریان درباره این اپلیکیشن، ما چندین مرحله بیشتر برای تنظیم حساسیت فشار به این قلم اضافه کرده‌ایم، تا کاربران امکان شخصی سازی بهتر و کار بهتر با قلم را پیدا کنند. به علاوه، اپلیکیشن Surface اکنون می‌تواند اطلاعات فرمور و درایور سرفیس پرو 3 را مستقیم از طریق همین اپلیکیشن نشان دهد.

 

البته این بروزرسانی برای سرفیس RT با محتویاتی متفاوت منتشر شده است. مایکروسافت درایوری منتشر کرده که تجربه گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدیو در این دستگاه را بهتر کرده است و این درایور همچنین می‌تواند به پایداری نرم‌افزاری این دستگاه کمک شایسته‌ای کند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.