امروز:6 اردیبهشت 1403

اچ‌تی‌سی One A9 از اندروید 6.0.1 بهره خواهد برد

پس از رونمایی رسمی از اندروید 6.0.1 ، توسط شرکت گوگل ، در ابتدا دستگاه‌های نکسوسی از آن بهره بردند و اکنون کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد که یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندخود را که به تازگی روانه بازار کرده است به این نسخه از اندروید مجهز کند.

گوگل تغییرات جالبی را در اندروید 6.0.1 داده است . شکلک‌های ایموجی جدید، قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری از جمله اجرای سریع دوربین با دوبار فشار دادن دکمه‌ی پاور، پشتیبانی از دکمه‌های ناوبری جدید برای تبلت و تغییر عملکرد گزینه‌ی Do Not Disturb از جمله ی این تغییرات می باشند که بزودی با عرضه این نسخه اندروید کاربران اچ‌تی‌سی One A9 نیز از این تغییرات بهره خواهند برد و به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی وان A9 پس از گوشی‌های نکسوس، اولین گوشی هوشمند اندرویدی است که بروزرسانی اندروید 6.0.1 را دریافت می‌کند.

البته قبلا مدیرعامل شرکت اچ‌تی‌سی نیز اشاره کرده بود که پس از ارائه‌ی هر بروزرسانی از سوی گوگل به دستگاه‌های نکسوسی، گوشی وان A9 نیز این بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد و می بینیم که این گوشی به زودی به اندروید 6.0.1 بروزرسانی خواهد شد.

همزمان با عرضه‌ی بروزرسانی برای گوشی وان A9، مدیرعامل این شرکت تایوانی اعلام کرد که خریداران M9 نیز تا قبل از پایان سال جاری می‌توانند اندروید 6.0.1 را بر روی گوشی هوشمند خود دریافت کنند؛ البته این موضوع نیز فعلا تنها مختص کاربران ایالات متحده خواهد بود.

Web Developer and Design