امروز:31 فروردین 1403

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با فناوری فورس تاچ سه سطحی عرضه خواهد شد

شرکت اپل آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را در روز چهارشنبه معرفی خواهد کرد . فناوری فورس تاچ به نسل جدید آیفون های اپل وارد شده است و هم اکنون در مک بوک های 13 اینچی و ساعت هوشمند این شرکت نیز استفاده شده است . خبرها حاکی از این است که نسخه پیشرفته تری از فناوری فورس تاچ در آیفون 6 اس استفاده شده و نام آن 3D Touch Display می باشد .

در ماههای اخیر خبرهای زیادی از قابلیت فورس تاچ در نسل جدید آیفون های اپل منتشر شد و حالا در آخرین خبرها اعلام می شود که در آیفون جدید اپل از نسخه پیشرفته فناوری فورس تاچ استفاده خواهد شد و نام این فناوری پیشرفته 3D Touch Display است . اکنون نمایشگرهای اپل واچ و ترک پد مک بوک های 13 اینچی اپل به این فناوری مجهز شده اند و این فناوری می تواند دو حالت از تماس با سطح مجهز به فورس تاچ را تشخیص دهد یعنی هم با تماس بدون فشار و هم با فشار انگشت .

منابع خبر داده اند که در آیفون های جدید اپل از فناوری سه سطحی فورس تاچ استفاده می شود و این بدین معنی است که نمایشگر آیفون می تواند تماس ساده ، تماس با کمی فشار و تماس با فشار زیاد را تشخیص دهد و واکنش های متفاوتی در برابر هر یک از آنها نشان دهد و به همین خاطر این فناوری به نام 3D Touch Display شناخته می شود .

با فناوری سه سطحی فورس تاچ با بازی های جدیدی رو به رو خواهیم شد و توسعه دهندگان از این قابلیت برای تولید بازی های جدید استفاده می کنند . احتمالا این فناوری در آیپد پروهای اپل نیز استفاده می شود و با یک قلم استایلوس به دست کاربران می رسد .

فناوری 3D Touch Display همراه با موتورهای تپتیک در آیفون جدید به انگشت کاربر احساس لمس نمایشگر را با شدت های مختلف القا می کند . گوشی های هوشمند آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز 6 المان ، پردازنده A9 و دوربین سلفی قدرتمند به بازار عرضه خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم