امروز:10 فروردین 1403

گوشیLG G4 Note یا G4 Pro با نام LG V10 و نمایشگر نامتقارن معرفی می شود

مدتی پیش خبری از سوی شرکت ال جی منتشر شد که قصد  دارد در نیمه دوم سال 2015 گوشی جدیدی را به بازار عرضه کند . همان طور که انتظار داشتیم این گوشی با چند ارتقا فوق العاده در شهریورماه عرضه می شود . پیش از این شایعی مطرح شد که گوشی جدید ال جی با بدنه پلاستیکی به دست کاربران می رسد اما امروز evleaks تصویری را از این گوشی منتشر کرده است . این گوشی ال جی در چین مجوز گرفته و به احتمال زیاد گوشی مد نظر ما خواهد بود . با آریامونز همراه باشید …

evleaks به لوگو V10 اشاره کرد و می گوید امکان دارد این گوشی نام LG G4 Note یا G4 Pro نداشته باشد و با مشخصاتی درحد یک پرچمدار عرضه شود . نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560*1440 پیکسل می باشد . چیپست این گوشی اسنپ دراگون 808 و رم آن 3 گیگابایت می باشد . دوربین این گوشی 16 مگاپیکسل است و به درگاه میکرو اس دی مجهز شده است .

LG-V10-photos-with-increased-luminosity-V10-logo-and-asymmetrical-top-display-visible.

همان طور که در تصویر می بینید دوربین سلفی روی صفحه نمایش قرار دارد و با خطی از اسپیکر جدا شده است . بیان می شود که در بالای گوشی جز صفحه نمایش اصلی با صفحه نمایش دوم روبه رو خواهیم شد . برای درک این موضوع باید به سال 2010 برگردیم . آن زمان شرکت سامسونگ از گوشی sumsung continuum رونمایی کرد . این گوشی را ببینید :

Samsung-Continuum-0

صفحه نمایش دوم گوشی زیر صفحه نمایش اصلی قرار دارد و اطلاعات مهم را نمایش می دهد . این موضوع را با تصویر گوشی ال جی ترکیب کنید تا به موضوع جالبی برسید . اگر ال جی بخواهد پرچمدارش را در نیمه دوم سال 2015 معرفی کند این مشخصات را خواهد داشت ؟ به نظر شما این گوشی می تواند موفق باشد ؟

1 2 3 4

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم