امروز:10 فروردین 1403

گوشی G8 هواوی با قیمت 399 دلار در اروپا عرضه می شود

چند هفته پیش شرکت چینی هواوی از اسمارت فون جدید سری G خود با نام G8 رونمایی کرد . این اسمارت فون جدید قرار است با قیمت 399 یورو به صورت آنلاک به بازار اروپا عرضه شود . با آریامونز همراه باشید …

احتمالا هواوی جی 8 را فروشگاه آنلاین خود در اروپا به فروش می رساند و پیش از این Honor 7 را از این طریق به فروش رسانده بود . البته هنوز دقیقا مشخص نیست که مشتریان اروپایی از چه تاریخی می توانند جی 8 را بخرند .

جی 8 شرکت هواوی یک گوشی میان رده است که نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد . دوربین این گوشی با فلش دوگانه 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسل می باشد . پردازنده 8 هسته ای این گوشی اسنپ دراگون 615 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است و از دو سیم کارت و شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می کند و به یک باتری 3000 میلی آمپری مجهز شده است .

مدل های جی 8 که قرار است برای اروپا عرضه شود رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و البته با کارت حافظه خارجی می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد . جی 8 در رنگ های نقره ای تیره ، سفید و طلایی به دست کاربران می رسد و از سیستم عامل اندروید 5.1 با رابط کاربری Emotion 3.1 استفاده می کند . گوشی جی 8 با بدنه تمام فلزی دارای اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی می باشد و از ژست اسکرول ، زوم و … پشتیبانی می کند .

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم