امروز:10 فروردین 1403

آیفون 6S دارای ضخامت 0.2 میلی متری بیشتری است

اپل به طراحی گوشی های خود بسیار اهمیت می دهد. در بخش طراحی ضخامت بخش بسیار مهمی را تشکلی می دهد. اما بعضی از مواقع نباید ویژگی های دیگر طراحی را فدای ضخامت کرد. کاری که اپل در آیفون 6 خود مورد توجه قرار نداد و نتیجه کار چیزی بود که بسیاری به آن انتقاد کردند. دوربین آیفون 6 کمپی از پشت بیرون زده بود و در صورتی که شما گوشی را از پشت بر روی میز قرار دهید گوشی به صورت کامل روی میز قرار نمی گیرد. اما در گذشته گزارش هایی از ضخیم تر شدن گوشی آیفون 6اس منتشر شده بود. اینک یک منبع دیگر نیز این ضخیم تر شدن را تایید کرده است. با آریامونز همراه باشید.

زمان زیادی تا معرفی نسل جدید آیفون فاصله نداریم. برای همین هر روز اطلاعات جدیدی پیرامون این گوشی منتشر می شود. اگر به طور خلاصه بخواهیم تفاوت آیفون 6S را با آیفون 6 ببیان کنیم، فورس تاچ و دوربین مهمترین آن ها خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده است آیفون 6 اس با یک دوربین 12 مگاپیکسل و تکنولوژی فورس تاچ معرفی خواهد شد. همچنین رم این گوشی هم در بعضی از منابع 2 گیگابایت ذکر شده و بعضی از منابع آن را رد کرده اند. از نظر طراحی هم شکل ظاهری همانند آیفون 6 خواهد بود اما ضخامت این گوشی بر اساس گزارش ها تغیر خواهد کرد. بر اساس گزارش BGR گوشی آیفون 6 اس با ضخامت 0.2 میلیمتر بیشتر معرفی خواهد شد. در گذشته نیز KGI از افزایش ضخامت 0.13 خبر داده بود.

به هر حال این افزایش ضخامت به دلایل مختلفی می تواند باشد. در صورتی که مشکل دوربین آیفون 6S حل شده باشد بسیار عالی خواهد بود. به هر حال باید منتظر بود و دید که آیفون چه چیز برای نشان دادن خواهد داشت. آیفون جدید در تاریخ 9 سپتامبر معرفی خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

شاید هیچ شرکتی به اندازه اپل به باریک‌تر کردن محصولات خود مانند آیفون و آیپد و مکبوک علاقه نداشته باشد و هر بار این شرکت حتی اگر تغییر بزرگی را هم در محصول خود اعمال نکرده باشد، در بخش طراحی همه را با ضخامت‌های شگفت‌انگیز انگشت به دهان کرده است اما ظاهرا باید خودمان را برای یک سنت‌شکنی از سوی این شرکت آماده کنیم و آن هم آیفون جدید است که ظاهرا این بار هرچند اندک اما ضخیم‌تر خواهد شد. در ادامه با ما باشید.