امروز:10 فروردین 1403

مایکروسافت می خواهد با عملی کردن تغییرات ساختاری 2300 نفر از کارمندان خود را اخراج کند

مایکروسافت بازهم در قسمت گوشی های لومیای خود 2300 نفر از کارمنداش را در فنلاند و واحد توسعه محصولات خود اخراج می کند . با آریامونز همراه باشید ….

مایکروسافت می خواهد تعداد 2300 نفر از کارمندان بخش موبایل خود را اخراج کند که از کارمندان سابق شرکت نوکیا می باشند . مایکروسافت از سال گذشته تصمیم دارد که تغییرات ساختاری ایجاد کند و این کار را با اخراج تعدادی از کارمندان خود آغاز کرده است . ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت در ماههای گذشته به صورت خصوصی این خبر را به کارمندان بخش موبایل خود داده است تا خود را برای تصمیمی بزرگ حاضر کنند .

خبرگزاری رویترز گزارش داده است که مایکروسافت یکی از سه واحد توسعه تولیدات خود را در کشور فنلاند تعطیل کرده است و 2300 نفر از کارمندان آن را اخراج می کند . دو واحد دیگر هم چنان در حال کار هستند اما احتمال در آنها نیز اخراج هایی را خواهیم داشت .

مایکروسافت قصد دارد در بازار گوشی های هوشمند جایگاه خوبی را به دست آورد اما با وجود بازار شدید رقابتی و عرضه اسمارت فون های با کیفیت به هدف خود نرسیده است . این شرکت به تازگی اعلام کرده است که می تواند با تغییرات زیر ساختی اسمارت فون های کمتری به بازار عرضه کند .

نظر شما درباره تصمیمات جدید مایکروسافت چیست ؟ آیا مایکروسافت وینفون و لومیا را به جایگاه بالایی در بازار رقابتی می رساند ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم