امروز:30 فروردین 1403

بلک بری ونیس با نمایشگر لمسی و صفحه کلید فیزیکی آبان ماه به بازار عرضه می شود

شرکت بلک بری طرفدارای زیادی در سراسر دنیا دارد اما این روزها دوران خوبی را سپری نمی کند . این شرکت محصولات خود را با نمایشگرهای کوچک و صفحه کلیدی فیزیکی عرضه می کند و حالا قصد دارد محصول جدید خود را با صفحه نمایش 5.4 اینچی لمسی و همراه با کیبورد فیزیکی عرضه کند . با آریامونز همراه باشید ….

در مورد اسمارت فون بلک بری ونیس شایعات زیادی مطرح شده است و حالا بیان می شود این گوشی هوشمند در ماه نوامبر 2015 عرضه می شود .  evleaks@ در صفحه توئیتر خود اخبار جدیدی درباره گوشی های هوشمند منتشر می کند و  حالا در صفحه توئیتر خود می گوید بلک بری ونیس در ماه نوامبر عرضه می شود . او در توئیت خود نوشت بلک بری ونیس توسط چهار اپراتور آریکا یعنی AT&T، Verizon، Sprint و T-Mobile عرضه می شود . درباره مدل های دیگر بلک بری از جمله بلک بری پاسپورت این نکته مشاهده نشده بود .

امروزه گوشی های کشویی تولید نمی شود و بازار در دست گوشی ها با ضخامت های کم و نمایشگرهای بزرگ می باشد . اما بلک بری می خواهد با طراحی مکانیزمی کیبورد سخت افزاری را برای سرعت بالاتر در دسترس کاربران بلک بری ونیس قرار دهد .

1

بر طبق تصویر بلک بری ونیس همانند گلکسی اس 6 اج پلاس لبه های منحنی شکل دارد . این تصاویر رندر شده توسط بلس یا همان evleaks@ منتشر شده است که گوگل پلی را در بلک بری ونیس نشان می دهد یعنی کاربران بلک بری ونیس می توانند از گوگل پلی بهره مند شوند .

بلک بری ونیس دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن 2560*1440 پیکسل می باشد . پردازنده این گوشی اسنپ دراگون 808 است و از رم 3 گیگابایتی استفاده می کند . نظر شما درباره بلک بری ونیس چیست ؟ آیا استفاده از کیبورد فیزیکی در کنار صفحه نمایش لمسی 5.4 اینچی ایده خوبی می باشد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم