امروز:4 اردیبهشت 1403

Hangouts در مسیر موفقیت با پشتیبانی گوگل و تاسیس سایت

Hangouts یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های چت برای سیستم عامل اندروید می باشد که محصولی از کماپی معروف گوگل است و این امکان را به شما می دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید. با این اپلیکیشن می توانید با دوست خود تجربه ی یک چت تصویری و نوشتاری خصوصی با بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشید یا به صورت گروهی با افراد مختلف به چت کردن بپردازید. ناگفته نماند که گوگل قصد دارد به تدریج برنامه Hangouts را جانشین تمام محصولات ارتباطی خود از جمله گوگل‌ تاک و گوگل پلاس کند در ادامه آریا مونز همراه باشید.

 

Hangouts یک سرویس پیام رسان است که معتلق به  گوگل  می باشد که گوگل برای ارتقا آن و همچنین شهرت آن یک وب سایت مستقل برای آن تاسیس کرده است. گوگل در تلاش برای افزایش تعداد کاربران فعال برنامه‌ی پیام‌رسان (Hangouts)، وب‌سایت را مخصوص این برنامه راه‌اندازی کرده است.

وقتی که به وب‌سایت hangouts.google.com بروید مخاطبان شما نمایش داده می‌شوند و شما به راحتی می توانید چت کردن با آنان را آغاز کنید. تصاویر پس‌زمینه‌ی وب‌سایت هرچند دقیقه تغییر می‌کند. همچنین لینک‌های سریعی برای تماس صوتی و تصویری در آن دیده می‌شود. وقتی که روی تماس تصویری کلیک می‌کنید یک تب جدید باز می‌شود و از شما برای استفاده از وب‌کم اجازه می‌خواهد؛ هنگامی هم که روی “پیام” کلیک می‌کند پنجره‌ی چت Hangouts باز می‌شود. تماس صوتی هم مخاطبان شما را نمایش می‌دهد.

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری