امروز:31 فروردین 1403

گوشی جدید مایکروسافت با نام سرفیس فون مرحله تست خود را پشت سر می گذراند

پیش از این شایعاتی درباره گوشی سرفیس فون مایکروسافت منتشر شده بود و حالا مشخصات کامل این گوشی عرضه شده است . با آریامونز همراه باشید …

مایکروسافت گوشی جدید خود با نام سرفیس فون را تست می کند . گوشی سرفیس با نام پروژه Juggernaut Alpha در داخل شرکت در حال تست است و با گوشی با نام سرفیس فون که چند سال پیش اطلاعاتی از آن منتشر شد ،  هم خوانی دارد .

این نسخه با بهبودهایی همراه بوده است و اکنون با مشخصات یک پرچمدار کنونی معرفی می شود . مشخصات فنی سرفیس فون مایکروسافت در زیر اعلام شده است :

گوشی سرفیس فون با بدنه تمام فلزی از جنس آلومینیوم و منیزیم دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی پوشیده شده با گوریلا گلس 4 ، با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل می باشد و از پردازنده 64 بیتی Intel Atom x3 SoFIA استفاده می کند .

دوربین اصلی این گوشی 21 مگاپیکسلی و مجهز به لنز 6 لایه کارل زایس و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است ، 8 مگاپیکسلی است .

این گوشی در دو نسخه با رم های 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه می شود و تا 256 گیگابایت قابل افزایش است  . سرفیس فون از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کند و به شارژ بی سیم ، قلم سرفیس و USB از نوع سی مجهز شده است .

1

گوشی سرفیس فون در اواخر سال 2015 یا اوایل 2016 معرفی خواهد شد و در حال حاضر مایکروسافت مراحل تست این گوشی را طی می کند . نظر شما درباره این گوشی چیست ؟ آیا مایکروسافت می تواند با معرفی سرفیس فون از سایر رقبا در بازار اسمارت فون ها پیشی بگیرد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم