امروز:31 فروردین 1403

تصویر جدیدی از نکسوس شرکت ال جی منتشر شد

پیش از این تصاویری از نکسوس هواوی منتشر شد و حالا تصویر جدیدی از نکسوس ال جی منتشر شده است و برای اولین بار تصویری از این نکسوس ارائه شده است . با آریامونز همراه باشید …

شرکت گوگل با کمک دو شرکت هواوی و ال جی نکسوس جدید خود را عرضه خواهد کرد . فبلت نکسوس هواوی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و نکسوس ال جی با صفحه نمایش 5.2 اینچی عرضه خواهد شد . امروز برای اولین تصویری از نکسوس ال جی در توییتر منتشر شده است .

این تصویر با رندرهای منتشر شده شباهت زیادی دارد و می توان مطمئن بود که این تصویر مربوط به نکسوس ال جی می باشد . نکسوس ال جی دارای فلش دوگانه ، دوربین برآمده و حس گر اثر انگشت می باشیم . قاب پشتی این فبلت از پلاستیک مات است و لوگوی نکسوس در پشت آن قرار دارد .

نکسوس شرکت ال جی با صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن فول اچ دی دارای بلندگوهای استریو و پورت USB-C می باشد . سیستم عامل اندروید ام در این فبلت به کار گرفته شده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم