امروز:1 اردیبهشت 1403

گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس با قابلیت شارژ وایرلس عرضه می شوند

سامسونگ به دلیل کارایی و عملکرد متوسط باتری در گلکسی اس 6 و اس 6 اج پلاس ، این گوشی ها را به شارژ وایرلس مجهز کرده است . اما باید بدانید گوشی ها با این قابلیت خیلی سریع شارژ نمی شوند .

سامسونگ در گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس به دنبال راه حل بوده  است و  اکنون با قابلیت شارژ بی سیم کاربران این دو گوشی می توانند باتری 3000 میلی آمپری شان را در طی دو ساعت و به صورت بی سیم کاملا شارژ کنند .

البته اگر کابل یو اس بی وصل کنید این زمان به 90 دقیقه کاهش خواهد یافت . این قابلیت در پرچم داران جدید سامسونگ از استانداردهای Qi , PMA شارژ وایرلس پشتیبانی می کند .

البته هنوز مشخص نیست گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس از نظر عملکرد باتری چه بازخوردی داشته باشند و تا چه زمانی به نیازهای کاربران پرمصرف پاسخ دهند . اما کاربران پرمصرف نباید نگران تمام شدن شارز باشند زیرا سامسونگ به این نیاز آنها پاسخ داده و می توانند با فناوری های موجود انرژی مجدد باتری را تامین کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم