امروز:29 فروردین 1403

مشخصات اسمارت فون جدید هواوی با نام Mate 7 mini , Mate 7 Plus اعلام شد

دیروز Evan Blass در صفحه توئیتر خود تصویری از گوشی جدید هواوی منتشر کرده است که نمایشگر بزرگی دارد و قرار است از تکنولوژی فورس تاچ در این گوشی استفاده شود .

Evan Blass خبر داد شرکت چینی هواوی اسمارت فون جدیدش را در تاریخ 11 شهریور در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد . رسانه های چینی می گویند این  گوشی با مدل CRR-UL00 با نام Mate 7 mini , Mate 7 Plus به بازار عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید …

این اسمارت فون در بنچمارک آنتوتو تست شده است . این گوشی با صفحه نمایش 4.7 اینچی رزولوشن فول اچ دی دارد که دارای چگالی 496 پیکسل در هر اینچ می باشد.

11

در این گوشی از چیپست Kirin شرکت هواوی استفاده شده اما هنوز مدل آن مشخص نیست . این چیپست هشت هسته ای است و هواوی از پردازنده گرافیکی Mail-T624 استفاده می کند .

در این اسمارت فون از رم 3 گیگابایتی استفاده شده است و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و دارای سنسور اثر انگشت نیز می باشد .سنسور دوربین IMX278 شرکت سونی است و سیستم عامل آن اندروید 5.1.1 می باشد .

این گوشی با نام Mate 7 mini یا Mate 7 Plus بدنه ای فلزی دارد و از تکنولوژی فورس تاچ در آن استفاده می شود . البته هنوز مشخص نیست که گوشی هواوی با این قابلیت عرضه شود زیرا بعد از آن در خبری اعلام شد که اسمارت فون این گوشی را ندارد .

3

2

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم