امروز:7 اردیبهشت 1403

تصاویر جدید و واضحی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شد

امروز تصاویر جدید و واضحی از دو فبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس در اینترنت منتشر شد . فبلت های جدید سامسونگ با باتری غیرقابل تعویض عرضه شده اند که درب پشتی آنها شیشه ای است و هیچ یک از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی نمی کند . با آریامونز همراه باشید …

خبری منتشر شده که قلم هوشمند S Pen گلکسی نوت 5 دارای قابلیت خروج خودکار می باشد اما این قابلیت در ظاهر فبلت مشاهده نمی شود . مانند کارت حافظه باید به قلم فشار وارد کنید تا از جای خود خارج شود و با کمک انگشتان آن را کاملا از جایش در بیاورید .

گلکسی اس 6 اج پلاس نمایشگر 5.7 اینچی با لبه های خمیده دارد که به دلیل خمیده بودن لبه های گوشی تصور می کنید سایز صفحه نمایش از  گلکسی نوت 5 بیشتر است . Joelrtaveras تصاویری را از این دو فبلت سامسونگ منتشر کرده است که نشان می دهد که سامسونگ برای آنها از نمایشگر با لبه های خمیده و باتری غیرقابل تعویض استفاده کرده است . گلکسی اس 6 اج پلاس به باتری 3000 میلی آمپری مجهز شده است و از جدیدترین و به روزترین چیپست سامسونگ با نام اگزینوس 7422 استفاده شده است .

گلکسی نوت 5 دارای رم 4 گیگابایتی می باشد اما به دلیل سنگین بودن رابط کاربری تاچ ویز بعد از روشن کردن فبلت متوجه می شوید فقط 2 گیگابایت آن آزاد است .

1 2 3 4 5 6 7 8 9

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم