امروز:1 اردیبهشت 1403

آیفون 6 اس همانند سری های قبلی احتمالا در 18 شهریورماه معرفی خواهد شد

اسمارت فون های پرچمدار اپل چون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در روز نهم سپتامبر(18 شهریور) سال گذشته معرفی شدند و به گوش می رسد که آیفون 6 اس نیز در این تاریخ در سال جاری معرفی خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

چند سال است که اپل آیفون های جدیدش را در شهریورماه معرفی می کند . سامسونگ نیز از این تاریخ دلخوشی ندارد و برای این که آیفون 6 اس با نوت 4 رو به رو نشود ، فبلت گلکسی نوت 5 خود را در مردادماه عرضه می کند تا با ورود آیفون فروش فبلتش با کاهش فروش مواجه نشود . اپل دو سال است که آیفون هایش را در تاریخ 18 شهریورماه معرفی می کند . سال گذشته اپل در کنفرانسی از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را رونمایی کرد .

به  احتمال زیاد آیفون جدید اپل با نام آیفون 6 اس معرفی می شود و تفاوت زیادی در طراحی نخواهد داشت . آیفون 4 اپل با دستیار سیری معرفی شد و بعد از آیفون 5 تاچ ایدی داشت و حالا انتظار داریم آیفون 6 اس با فورس تاچ به بازار وارد شود . اپل در تولید مک بوک و اپل واچ های جدیدش از این قابلیت استفاده کرده است .

شهریور ماه برای دانش آموزان کابوس خواهد بود زیرا باید از آیفون و اینستاگرام خود دل بکنند و برای مدرسه آماده شوند اما اهل تکنولوژی و عاشقان اپل باید در انتظار این گجت پیشرفته باشند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم