امروز:1 اردیبهشت 1403

گوشی زن فون مکس ایسوس با باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری عرضه می شود

ایسوس در مراسم رونمایی بزرگ در هند تصمیم گرفت برای کاربران و علاقه مندان خود محصول ویژه ای معرفی کند . در همین راستا ایسوس محصولی معرفی کرده که عمر باتری فوق العاده بالایی دارد و کاربران می تواند زمان زیادی را بدون دغدغه باتری با آن کار کنند . نام این محصوص جدید ایسوس زن فون مکس می باشد . با آریامونز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره زن فون مکس کسب کنید .

این محصول به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری مجهز شده است که می توان از آن به عنون پاوربانک برای دیگر محصولات استفاده کرد . این محصول مانند زن فون دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f/2.0 دارد که به فوکوس لیزری و فلاش ال ای دی دوگانه مجهز شده است . دوربین سلفی این محصول 5 مگاپیکسلی است .

نمایشگر 5.5 اینچی زن فون مکس با گوریلا گلس 4 پوشانده شده است و هنوز مشخص نیست با چه رزولوشنی عرضه می شود . پردازنده آن اسنپ دراگون 410 و 2 گیگابایت رم می باشد .

این محصول ایسوس در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد که طول عمر باتری آن خیلی زیاد می باشد . در این فرصت مشخصات فنی و قیمت آن نیز اعلام می شود . اسمارت فون میان رده Gione یعنی Marathon M4 دارای باتری 5000 میلی آمپری می باشد که از این جهت به زن فون مکس شباهت دارد و با قیمت 240 دلار عرضه شد . اسمارت فون دیگری با نام Innos D6000 دارای باتری 6000 میلی آمپری و پردازنده اسنپ دراگون 615 است که اکنون در بازار موجود است .

پس ایسوس هم اکنون رقبایی در بازار دارد که با باتری های قدرتمند با محصول جدید ایسوس رقابت می کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم