امروز:9 فروردین 1403

تصاویر و مشخصات پرچمدار جدید مایکروسافت به نام لومیا 950XL منتشر شد

شایعات زیادی درباره پرچمدار جدید مایکروسافت به گوش می رسد و مشخصات فنی این گوشی نیز تا حدی لو رفته است . حالا رندرهای جدید این پرچمدار با اسم رمز Cityman منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

مایکروسافت در کنار طرفداران این شرکت نیاز به یک اسمارت فون پرچمدار با سیستم عامل ویندوز و سخت افزار قوی را حس کرده است . مدیرعامل مایکروسافت ، ساتیا نادلا می گوید هیچ پرچمداری در حد این شرکت نیست و به زودی این خلل جبران خواهد شد .

بعد از معرفی اسمارت فون های لومیا 940 و لومیا 940XL حالا نوبت به عرضه پرچمداران این شرکت است . پرچمداران مایکروسافت اسم رمز Cityman , Talkman دارند و به احتمال زیاد با نام لومیا 950 و لومیا 950XL عرضه می شوند . هنوز مشخص نیست لومیا 950 چه مشخصات فنی درد اما مدل لومیا 950XL یا Cityman یک فبلت 5.7 اینچی است که هنوز مشخصات قطعی از آن در دست نیست اما با تصاویری که از این فبلت منتشر شده است می توانیم تا حدی با آن آشنا شویم .

طرفداران برندهای معروف همواره به دنبال محصولاتی برتر هستند و سایت های مختلف به این تصورات پر و بال می دهند و تصاویری از آن منتشر می کنند که گاهی فراتر از تصورات می باشد . سایت Windows Central گزارش ها و اطلاعات وسیعی از پرچمداران جدید مایکروسافت دارد و یک طرح مفهومی از گوشی 950XL یا Cityman منتشر کرده است . این وب سایت ادعا می کند منبعی که این تصاویر را منتشر کرده رندرها را بسیار شبیه به نمونه اصلی می داند . این رندرها طرحی مفهومی پرچمدار مایکروسافت است و ممکن است صحت نداشته باشد .

مشخصات احتمالی فبلت 950XL این گونه بیان می شود :

این فبلت با بدنه پلی کربنات دارای صفحه نمایش خمیده  5.7 اینچی WQHD با رزولوشن 2560*1440 پیکسل می باشد و از پردازنده اسنپ دراگون 810 ، 64 بیتی و هشت هسته ای استفاده شده است .

این فبلت دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و از حافظه SD نیز پشتیبانی می کند . دوربین اصلی آن 20 مگاپیکسلی است که فلش سه گانه ال ای دی دارد و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسل است .

فبلت لومیا 950XL به یک باتری 3300 میلی آمپری مجهز شده است . رندر منتشر شده این فبلت را مشاهده کنید …

1 2 3

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم