امروز:9 فروردین 1403

رشد 39 درصدی فروش گوشی و افزایش 87 درصدی درآمد کمپانی هوآوی در نیمه اول 2015

همانطور که میدانید رفته رفته شرکت های زیادی در حال گزارش مالی سه ماه دوم 2015 می باشند و اخیرا نیز کمپانی هوآوی هم گزارشی از شش ماه اول امسال تهیه کرده است که طبق این گزارشات حدود 48 میلیون گوشی هوشمند را توانسته است بفروشد.

و طبق مقایسه های صورت گرفته نسبت به سال قبل، 39 درصد افزایش فروش داشته اند و هوآوی توانسته است با افزایش 87 درصدی درآمدش، حدود 7 میلیارد دلار سود کند.

همچنین این کمپانی فروش گوشی های خود را در بازار های چین و اروپا و آسیای شرقی به دو برابر رسانده است. و در اینکه کشور های ایتالیا و اسپانیا نقش بسیار مهمی در سود دهی هوآوی دارند نیز اشاره کرد.

سال گذشته این کمپانی 75 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار دنیا فروخت و امسال نیز پیش بینی شده است که 100 میلیون دستگاه به فروش برساند. نکته ی دیگری که می ماند آن است که کمپانی چینی شیائومی هم طی گزارشی که اعلام کرده، 34.7 میلیون دستگاه را به فروش رسانیده و هوآوی هنوز هم در بین شرکت های چینی در مقام اول پرفروش ترین گوشی ها قرار دارد. البته اگر شایعات عرضه ی نکسوس بعدی از طرف این کمپانی درست باشد، می تواند به افزایش فروش هوآوی کمک بسزایی کند.

 

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.