امروز:1 اردیبهشت 1403

ال جی نسخه جدید گوشی ارزان قیمت و پایین رده اش را با نام Bello II عرضه کرد

سال گذشته شرکت ال جی گوشی ارزان و پایین رده اش را با نام L Fino , L Bello به بازار عرضه کرد و حالا نسخه جدید این گوشی ارزان با نام Bello II معرفی شده است . با آریامونز همراه باشید …

گوشی Bello II دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشی 480*854 پیکسل ، چیپ ست مدیاتک MT6582 می باشد که یک پردازنده چهارهسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز است . رم این گوشی 1 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن 8 گیگابایت می باشد که با کارت حافظه می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد . دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است .

Bello II از بلوتوث 4 ، وای فای و شبکه 3G نیز پشتیبانی می کند و به یک باتری 2540 میلی آمپری مجهز شده است .

2

قابلیت Knock که قبلا در گوشی های سری جی اعم از G4 , G3 , G2 وجود داشت در این گوشی نیز تعبیه شده است . این گوشی از سیستم عامل اندروید 5.1.1 و رابطه کاربری LG UX 4.0 استفاده می کند .

این گوشی هم اکنون در بازار کشورهای آمریکای لاتین عرضه شده است و در سایر بازارها نیز وارد می شود . هم چنین با نام LG Max در هند ، مکزیک و روسیه نیز به دست کاربران خواهد رسید .

شرکت ال جی گوشی Bello II را در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت در برخی کشورهای آمریکای لاتین و سایر بازارهای اروپا عرضه می کند اما هنوز قیمت این گوشی مشخص نیست .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم