امروز:10 فروردین 1403

گلکسی A8 ،باریکترین اسمارت فون سامسونگ در بازار چین عرضه شد

تا به امروز اخبار ، تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد اسمارت فون گلکسی A8 منتشر شد و حالا این شرکت کره ای این گوشی را رسما معرفی کرد .

شرکت کره ای سامسونگ این اسمارت فون پرچم دار را دیروز رسما در چین معرفی کرد . این گوشی یکی از بهترین گوشی های میان رده در بازار است که به تازگی رسما عرضه شده است . این اسمارت فون بدنه ی فلزی دارد و ظاهری زیبا و خوب برای کاربران خواهد داشت .

اسمارت فون گلکسی A8 دارای نمایشگر 5.7 اینچی super AMOLED با رزولوشن Full HD است . چیپست این گوشی با تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 615 هشت هسته ای است . حافظه رم A8 دو گیگابایت و حافظه داخلی اش 16 گیگابایتی است که با اسلات میکرو SD تا 128 گیگابایت قابل افزایش  است .

دوربین اصلی این اسمارت فون 16 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسلی می باشد . این اسمارت فون از شبکه LTE پشتیبانی می کند و به یک باتری 3.050 میلی آمپری مجهز است .

این گوشی میان رده سامسونگ به سنسور اثر انگشت مجهز است و سیستم عامل آن اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی است که حس یک اسمارت فون رده بالا را در کاربران ایجاد می کند .

گلکسی A8 فقط 5.9 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 151 گرم است و به عنوان باریکترین گوشی گلکسی سامسونگ شناخته می شود .

این گوشی گلکسی در سه رنگ مشکی ، طلایی و سفید در بازار چین عرضه شده است و هنوز مشخص نیست این اسمارت فون جدید چه زمانی به بازار سایر کشورها  عرضه می شود .

نظر شما درباره باریکترین اسمارت فون گلکسی سامسونگ چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم