امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ نیمه دوم امسال،گلکسی S7 را وارد بازار می کند

پس از اینکه سامسونگ اعلام کرده بود گلکسی نوت5 را زود تر به بازار عرضه می کند، چندی پیش نیز این کمپانی از آمدن گوشی جدید خود با نام گلکسی S7 در اوایل سال 2016 خبر داده بود، حال خبر ها حاکی از این است که قرار شد در اواخر سال 2015  گوشی گلکسی S7 را نیز رونمایی کند. یعنی زودتر از وقت پیش بینی شده ای که اعلام کرده بود.

 

با توجه به گزارشاتی که خبرگذاری های کره ای در این مورد ارائه داده اند، سامسونگ قصد دارد برای پیشی گرفتن از رقیب خود یعنی آیفون 6S این گوشی را زودتر وارد بازار کند . همچنین گزارش ها حاکی از آن است که این کمپانی 2 تا 3 ماه زودتر تصمیم به تولید گلکسی S7 گرفته که با این وضعیت ما باید شاهد نسل جدید گوشی های هوشمند تا اواخر امسال از سوی سامسونگ باشیم

Awesome-Galaxy-S-VI-concept-skips-a-generation-hints-at-where-Samsung-should-head-after-the-S-IV

با این که در اطلاعات نشان از این است که این کمپانی برای تولید محصولاتش ،حدود یکسال وقت صرف می کند اما با این حساب قصد دارد که این گوشی را زودتر ارائه دهد تا بتواند با آیفون 6S وارد رقابت شود. حتی احتمال می رود که این کمپانی دست به تولید گوشی دیگری با سایز بزرگتر نیز بزند که نام آن را Galaxy S7 Edge Plus خواهد گذاشت.

samsung-galaxy-s7-concept

این حرکت سامسونگ می تواند برای اپل غیر قابل تحمل باشد و آن را مجبور به عقب نشینی کند ،اما همین باعث میشود تا گوشی های قبلی سامسونگ محبوبیت خود را در بین علاقمندان از دست بدهند و جایگاه خود را به محصولات جدید تر واگذار کنند در صورتی که همانطور که دیروز خبری را مبنی بر این که این شرکت پیش بینی کرده ،گلکسی S6 و EDGE را تا پایان سال 45 میلیون عدد بفروش میرساند،پس با ورود این محصولات دیگر عرصه فروش میلیونی برای گلکسیS6 از بین خواهد رفت.

 

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.