امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ 45 میلیون گوشی خود را در سال 2015 به فروش می رساند

پس از آنکه کمپانی های معروف محصولات خود را به بازار عرضه کردند، هر کدام احتمالات زیادی را در خصوص میزان فروش خود مطرح میکنند. اخیرا نیز شنیده شده که سامسونگ تا پایان امسال خواهد توانست گوشی های گلکسی S6 خود را تا سقف 45 میلیون دستگاه به فروش برساند.

 

گزارش ها حاکی از آن است که با توجه به اینکه متخصصان سامسونگ ادعا دارند این کمپانی توانسته است در عرضه محصولاتش از جمله گلکسی S6 و گلکسی  S6Edge به خوبی عمل کند . اما با توجه به اینکه تقاضای تولید قطعات به میزان 16 درصد کاهش یافته ،می توان گفت که این کمپانی نتوانسته به خوبی در این زمینه عملکردی درست داشته باشد.

 

اخیرا روزنامه Korea Herald گزارشی را منتشر کرده و در آن از موفقیت سامسونگ در فروش گوشی های خود تا پایان امسال و به مقدار دست کم 45 میلیون گوشی گلکسی S6 خبر داده است.

e_1_edge_pc

از طرفی نیز کمپانی Deutsche Bank در گزارشی درباره این موضوع می نویسد:

“این کمپانی هم اکنون در زمینه گوشی های هوشمند سطح پایین و متوسط دچار مشکلاتی شده ، اما با این حساب نیز میتواند تنها با فروش دو گوشی گلکسی S6 و S6Edge ، به این آمار پیش پینی شده دست پیدا کند و در صدر فروش بازار قرار گیرد.”

اگر این کمپانی بتواند در مدت پیش بینی شده این مقدار گوشی را تا پایان امسال عرضه کند، مجموع فروش این گوشی ها به فروش گلکسی S4 خواهد رسید.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.