امروز:1 اردیبهشت 1403

گوشی جدید ال جی با نام LG G4 در ایران رونمایی می شود

شرکت قدرتمند ال جی در اردیبهشت ماه امسال از گوشی جدیدش به نام LG G4 رونمایی کرد و این گوشی هوشمند را وارد بازار رقابتی کرد . این محصول اکنون به ایران وارد شده است و دفتر ال جی می خواهد روز سه شنبه از این گوشی رونمایی کند .
این گوشی هوشمند به صورت محدود در بازار کشور به فروش می رسد اما این هفته به صورت رسمی معرفی می شود . شرکت ال جی دعوت نامه ای را برای خبرنگاران ارسال کرده است تا با حضور خبرنگاران و در یک فضای گسترده از این گوشی جدید ال جی رونمایی شود و ورود آن به بازار ایران رسما اعلام شود .

شرکت ال جی اعلام کرده است که OIS این گوشی بسیار بهتر از گوشی های قبلی است .
گوشی ال جی جی 4 صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS Quantum با رزولوشن QHD، تراشه‌ی 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 به‌همراه مودم ارتباطی با پشتیبانی از X10 LTE و حافظه‌ی رم LPDDR3 با ظرفیت سه گیگابایتی دارد .
باتری این گوشی قابل تعویض و 3000 میلی آمپری است . یکی از خصوصیت های با ارزش این گوشی دوربین 16 مگاپیکسلی آن است که لرزش گیر اپتیکال نسخه 2 دارد .

دیافراگم f/1.8 دوربین جی 4 منحصر به فرد است که با این گوشی می توان تصاویری بسیار روشن گرفت . این گوشی حتی در مکان هایی با نور کم نیز عکس های با کیفیتی می گیرد.
دوربین جلوی گوشی 8 مگاپیکسلی است که می توانید با استفاده از آن تصاویر سلفی زیبا و با کیفیتی را ثبت کنید .

این گوشی کره ای وارد بازار رقابتی گوشی های هوشمند خواهد شد و با محصولات جدید سایر شرکت ها رقابت خواهد کرد . با آریامونز همراه باشید ، در چند روز آینده قیمت نهایی این محصول به همره اطلاعات بیشتر اعلام خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم