امروز:31 فروردین 1403

سامسونگ: فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به اهداف تعیین شده رسیده است

سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود را با طراحی جدید راهی بازار کرد. در این طراحی گلکسی اس 6 از بدنه ای شیشه ای با فریم فلزی بهره می برد. این طراحی طی پروژه ای به نام الفا رقم خورد و همانطور که می دانید این پروژه از بعد از عرضه ی گلسکسی اس 5 کلید خورد. همانطور که با معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتظر بودیم این دو گوشی فروش خوبی را تجربه کرده ااند. سامسونگ در مورد فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اظهار نظر کرده است و فروش اسمارت فون پرچم دار سال 2015 خود را با اهداف خود یکی دانست. با آریامونز همراه باشید.

طراحی تکراری حتی اگر بهترین نیز باشد باعث یک نوع تکرار شده و به قطع فروش خوبی را تجربه نخواهد کرد. به راحتی شما می توانید نمونه ی این مشکل را اچ تی سی ام 9 بدانید. گوشی با طراحی بسیار خوب و سیستم عامل بسیار خوب اما با طراحی تکراری! انچیز که کاربران از آن گریزان هستند. اما همانطور که می دانید گلکسی اس 5 نسبت به پرچم داران دیگر از طراحی بدی بهره برده بود و سامسونگ با تغییر طراحی گوشی جدید خود را معرفی کرد.

میزان فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به صورت کلی کاملا راضی کننده بوده است و به اهداف داخلی تعیین شده دست پیدا کرده است. مسلما فروش این دو اسمارت فون در نهایت از فروش گلکسی اس 5، نسل قبلی بهتر خواهد بود و در نهایت سامسونک همیشه سعی دارد تا آمار و ارقام جهانی را عوض کند، پس این بار نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود

باید منتظر باشیم و ببینیم آمار دقیق فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج چقدر است و چه میزان از فروش گلکسی اس 5 بیشتر بوده