امروز:31 فروردین 1403

زمان معرفی Honor 7 هوآوی 18 خرداد خواهد بود

گوشی Honor 7 در راه است. پس از معرفی پی 8 این بار هوآوی قصد معرفی نسل جدید گوشی های Honor خود را دارد. در جدیدترین تیزر تبلیغاتی این گوشی، تاریخ معرفی آن در تاریخ 18 خرداد اعلام شده است .با آریامونز همراه باشید.

بر طبق اطلاعات منتشر شده و تیز تبلیغاتی Honor 7 این گوشی  قرار است در تاریخ 18 خرداد در دو نسخه عرضه شود. هوآوی پس از موفقیت در فروش نسل قبلی این گوشی اینک برای فروش بهتر این گوشی را در دو نسخه و با امکانات ویژه عرضه خواهد کرد.

gsmarena_001

بر طبق تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی زمان معرفی آن 8 ژوئن دیده می شود اما نمی توان اطلاعات دیگری را از این تصاویر به دست آورد.

بر اساس شایعات گذشته می دانیم که گوشی جدید هوآوی قرار است در نسخه با بدنه فلزی معرفی شود و تفاوت این دو گوشی در حافظه ی داخلی و میزان رم آن ها می باشد.

بر اساس اطلاعات قبلی Honor 7 از یک نمایشگر 5 اینچی و با رزولوشن فول اچ دی و پردازنده کرین 935 عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از اندروید 5 و رم 3 گیگابات برای نسخه با حافظه ی 16 گیگابایت و رم 4 گیگابایت برای نسخه ی قوی تر بهره خواهد برد. همچنین این گوشی از سنسور اثر انگشت و دروبین 13 مگاپیکسلی و باتری 3280 بهره خواهد برد.