امروز:31 فروردین 1403

آپدیت اندروید 5.1 در خرداد یا تیر برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج عرضه خواهد شد

اپراتور کانادایی راجرز گزارشی از آپدیت جدیدی برای پرچم داران سامسونگ داده است. بر اساس این گزارش به زودی آپدیت جدید اندیود لالی پاپ با ورژن 5.1 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج عرضه خواهد شد. وب سایت راجرز زمان این آپدیت را ماه ژوئن اعلام کرده است. اما باید بدانید که ممکن است با تاخیر نیز رو به رو شود. با آریامونز همراه باشید.

در گذشته خبر هایی پیرامون آپدیت جدید اندروید 5.1 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر شد. اینک راجرز اوپراتور کاناندایی این مورد را تایید می کند و زمان تقریبی آن را ماه ژوئن اعلام کرد.  این آپدیت چند ویژگی جدید را در بر خواهد داشت. از جمله ویژگی های جدید این آپدیت ویژگی Guest Mode و قابلیت عکس برداری RAW می باشد.

ویژگی Guest Mode به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک پروفایل برای مهمان ایجاد کنید و قابلیت های دسترسی آن را تنظیم کنید تا به خیال راحت گوشی خود را به دیگران بدهید.

قابلیت عکس برداری RAW نیز در اندروید 5.0 گنجانده شده بود اما سامسونگ آن را به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیاورده بود و در آپدیت جدید اندروید 5.1 آن را به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج اضافه کرده است.

باید منتظر بود و دید این آپدیت چه زمانی عرضه خواهد شد و چه ویژگی های جدید به آن اضافه شده است.