امروز:7 اردیبهشت 1403

الجی جی 4 (LG G4) معرفی شد؛ پردازنده ی اسنپ دراگون 808 و نمایشگر IPS

الجی جی 4 (LG G4) بالاخره معرفی شد. این گوشی که در چند هفته ی گذشته و به خصوص چند روز گذشته نقل محافل بود اینک برای همگان رونمایی شد. در گذشته اطلاعات زیادی پیرامون این گوشی به بیرون درز کرد که بسیاری از آن ها دیشب به واقعیت پیوست. با آریامونز و بررسی اجمالی الجی جی 4 (LG G4) همراه باشید.

مشخصات الجی جی 4 (LG G4)

کمپانی الجی از پرچم دار جدید خود پرده برداشت. الجی جی 4 (LG G4) با مشخصات جالبی رونمایی شد. این گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی معرفی شد و قلب تپنده ی این گوشی یک پردازنده ی 6 هسته ای اسنپدراگون 808 می باشد. دقیقا همان پردازنده ای که در شایعات به بیرون درز کرده بود و ما آن را فقط شایعه می دانستم. به نظر مشکلات اسنپدراگون 810 بسیار زیاد است و الجی در پرچم دار خود ترجیح داده است که از این پردازنده استفاده نکند. این پردازنده به گفته ی خود الجی قدرت کمتری نسبت به اسنپدراگون 810 دارا می باشد اما مصرف انرژی کمتری نسبت به آن دارد.  همچنین این پردازنده از تکنولوژی ارتباطی بسیار قوی ای استفاده می کند که حتی در محیط های کاملا سر بسته نیز انتن دهی مطلوبی دارا می باشد. الجی جی 4 (LG G4) همراه با این پردازنده به یک رم 3 گیگابایت نیز مجهز است. این رم از نسل LPDDR3  می باشد. در الجی جی 4 (LG G4) کمپانی الجی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و به گفته ی الجی گوشی الجی جی 4 (LG G4) می تواند یک روز کامل شارژ دهی داشته باشد. این گوشی در کنار این مشخصات اصلی دارای دوربی 16 مگاپیکسلی می باشد. همچنین در جلوی این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است. الجی نام دوربین الجی جی 4 (LG G4) را LaserCam نهاده است.

lg g4

در مورد صفحه نمایش الجی جی 4 (LG G4) باید گفت که این نمایشگر یک نمایشگر با کیفیت است و نوع آن IPS Quantum  می باشد. این صفحه نمایش مصرف کمتر و پوشش رنگ بسیار عالی ای را دارا می باشد و همانطور که می دانید نمایشگر های IPS از زاویه ی دیدی خوبی بر خوردار هستند. کنتراست این نمایشگر نیز نسبت به نمایشگر های بازار تا 50 درصد افزایش یافته است.

این گوشی  دارای طراحی خمیده می باشد و نوع اصلی آن با پوشش چرم اصل عرضه می شود و نوع دیگر آن با بدنه ی پلاستیکی عرضه می شود که بنا بر خبر های گذشته قیمت مدل پلاستیکی از گلکسی اس 6 ارزان تر می باشد.

نظر شما در مورد الجی جی 4 (LG G4) چیست؟ آیا توانایی رقابت و پیشی گرفتن از رقبا را داراست؟ نظر خود را با آریامونز در میان بگذارید.