امروز:30 فروردین 1403

تایید شد: نمایشگر ZTE Nubia Z9 حاشیه نخواهد داشت

ماه گذشته، کمپانی چینی ZTE گوشی‌های Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini معرفی کرد و برای همه این سوال پیش آمد که چرا ZTE از پرچمدار اصلی خود یعنی Z9 پرده بر نداشت. حالا به نظر می‌رسد که کم‌کم به زمان معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم، گوشی‌ای که حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

 

یکی از مهمترین شایعات پیرامون Z9 مربوط به صفحه نمایش بدون حاشیه آن بوده است که حالا Ni Fei، مسئول خط تولید Nubia در ZTE این شایعه را تایید کرده است. وی گفته است: یک صفحه نمایش بدون حاشیه در انتظار کاربران است. او همچنین گفته این گوشی در آینده‌ای نزدیک به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

 

 

متاسفانه هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در خصوص Z9 ذکر نشده است اما با توجه به شایعات قبلی، این اسمارت فون از چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و صفحه نمایش با کیفیت QHD بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه نوبیا در واقع برای رفع نیاز کاربران چینی فعالیت می‌کند، احتمال حضور این گوشی در بازارهای جهانی بسیار کم است ولی ما امیدواریم در آینده عرضه محصولات رده‌بالای چینی در سراسر جهان صورت بگیرد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.