امروز:31 فروردین 1403

نکسوس 7 توسط LG تولید خواهد شد

با اینکه این روزها تقریبا شایعات با واقعیت تفاوتی ندارند اما شاید در مورد کمپانی سازنده نسل بعدی نکسوس شایعات اشتباه باشند. پیش از این شایعات زیادی در مورد همکاری گوگل و هواوی برای تولید نسل بعدی نکسوس به گوشمان رسیده بود اما حالا به نظر می‌رسد گوگل طراحی و ساخت نکسوس بعدی را دوباره به کمپانی ال‌جی بسپارد.

 

همانطور که گفته شد تولید نسل بعدی نکسوس توسط ال جی نیز هنوز یک احتمال است، اما شاید از خودتان سوال کنید چه چیز باعث شده است که چنین احتمالی داده شود؟

در جواب باید گفت: اخیرا مهندسان بخش اندرویدِ گوگل به کارخانه اصلی ال‌جی در کره رفته‌اند و از واحد‌های تحقیق و توسعه‌ این شرکت در کنار خط تولید شارژر بی‌سیم و قطعات مربوط به لرزش گیر دوربین بازدید کرده‌اند و این بازدید باعث شدهف شایعات مربوط به همکاری گوگل و ال جی برای تولید نکسوس بعدی با نام رمز N000 در فضای وب به گردش درآیند

 

قرار است در کنفرانس Google I/O 2015 که در ماه می برگزار می‌شود اطلاعات دقیقی از تغییرات در اکوسیستم اندروید و همچنین نام کمپانی‌ای که قرار است نکسوس جدید را تولید کند، مشخص شود.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.