امروز:9 فروردین 1403

مونز اپ : با ScanWritr پلتفرم خود را به اسنکر تبدیل کنید

ScanWritr نام اپلیکیشنی است که به عنوان یک اسکنر قدرتمند طراحی شده و از دوربین تلفن های هوشمند برای این منظور استفاده می کند . این اپلیکیشن کاربردی مدارک مهمتان را اسکن می کند و شما را قادر می سازد پای قراردادها امضای الکترونیکی بزنید و از آن ها خروجی با فرمت PDF بگیرید و فایل نهایی را به فضای ابری بفرستید . حتی امکان ارسال این مدارک از طریق فکس را نیز برایتان ممکن می کند و دیگر نیازی به کاغذ و قلم برای پر کردن فرم ها نخواهید داشت. ابعاد اسناد ثبت شده را نیز بعدا می توانید به A4 یا اندازه دیگر و فرمت PDF تبدیل کنید و از دیگر ویژگی های اپلیکیشن  ScanWritr به ارسال مدارک با ایمیل، آپلود در فضای ابری، پرینت و فکس می توان اشاره کرد. برای استفاده از ScanWritr فقط کافی است دوربین دستگاه هوشمند خود را مقابل سند کاغذی قرار دهید تا اپ به صورت هوشمند، قاب آن را تشخیص داده و با حذف حاشیه اطراف، آن را به اصطلاح اسکن کند. پس از اسکن سند مورد نظر ScanWritr به شما امکان اجرای فیلیتر های مختلف و تنظیمات کاملی را بر روی سند اسکن شده می دهد .

600x513xScanWritr2.jpg.pagespeed.ic.qkZsrU2rcO

اپلیکیشن ScanWritr برای هر سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون عرضه شده و ابزار مناسبی برای بهره گیری از موبایل به عنوان یک اسکنر است .

اگر شما هم علاقه مند به داشتن یک اسکنر قدرتمند در پلتفرم خود هستید نسخه مورد نظر را بصورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید .

دریافت از اپ استور

دریافت از گوگل پلی

دریافت از ویندوز فون استور

اشتراک گذاری

Web Developer and Design