امروز:9 فروردین 1403

مونز اپ : بازی جذاب بیلیارد با طعم سه بعدی

اگر شما هم از طرفداران بازی محبوب بیلیارد هستید Pro Pool 2015 را از دست ندهید . Pro Pool 2015 یک بازی سه بعدی بیلیارد در موبایل و تبلت شماست . این بازی به صورت 30 فریم در ثانیه رندر می شود، از این رو گرافیک نرم و روانی را در آن شاهد هستید. زوایای دوربین را می توانید آزادانه تغییر دهید یا اینکه بازی را در دید عمودی از بالای میز دنبال کنید. در این بازی جذاب چندین مدل میز به اشکال مختلف مستطیلی های کلاسیک ، ستاره ای و L مانند تعبیه شده که شما می توانید با سلیقه خود محیط را انتخاب کنید تا بیشتر از این بازی هیجانی لذت ببرید .

600x338xcom.iwaredesigns.propool20120.jpg.pagespeed.ic.7_2OcTLY97

کنترل ساده بازی مسابقات 8 Ball و 9 Ball و اسنوکر و چند حالت دیگر را اجرا کنید و حتی این بازی به طور کلی دارای چهار مود است؛ تمرین، دیدار دوستانه، لیگ و مسابقات قهرمانی. در تمام مودها هم می توانید با هوش مصنوعی بازی کنید یا به صورت منطقه ای یا اینترنتی به مصاف بیلیاردبازهای حرفه ای از سراسر دنیا بروید. Pro Pool 2015 به صورت رایگان برای سیستم های عامل های iOS و اندروید عرضه شده است .

اگر شما هم بیلیارد باز حرفه ای هستید مهارت خود را با دانلود این بازی بی نظیر امتحان کنید . برای دریافت Pro Pool 2015 نسخه مورد نظر خود از لینک زیر استفاده کنید .

دانلود نسخه iOS از اپ استور

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

اشتراک گذاری

Web Developer and Design