امروز:1 اردیبهشت 1403

بررسی باتری گلکسی اس 6 و مقایسه با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

سامسونگ از گلکسی اس 6 (Galaxy s6) و گلکسی اس 6 (Galaxy s6) اج پرده برداشت. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) سامسونگ در مورد دوربین، قیمت، حسگر اثر انگشت مورد بررسی قرار گرفت. همچنین ویدئو ی ان نیز منتشر شد که می توانید از این لینک ان را تماشا کنید. به هر عنوان باید به بررسی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) و باتری 2550 میلی آمپر ساعتی آن بپردازیم. سامسونگ در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) به جای یک باتری 2800 میلی آمپری که در گلکسی اس 5 استفاده کرده بود از یک باتری 2550 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. در این مطلب به بررسی باتری این گوشی و مقایسه باتری گلکسی اس 6 (Galaxy s6) با آیفون 6 و آیفون 6 پلاس می پردازیم. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ در گلکسی اس 6 (Galaxy s6) خود به جای استفاده از باتری 2800 میلی آمپر یا بیشتر از باتری با ظرفیت کمتر استفاده کرده است. گلکسی اس 6 (Galaxy s6) از یک باتری 2550 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. سامسونگ باتری را فدای طراحی کرده است اما آیا این باتری برای این گوشی بد است و بازدهی بدی دارد؟

در زیر تصویری از مقایسه کار باتری گلکسی اس 6 (Galaxy s6) را ارائه کرده ایم. همانگونه که می بینید این باتری خوب کار می کند. اما در هیچ یک از تست های انجام شده گلکسی اس 6 (Galaxy s6) از ایفون 6 پلاس بالاتر قرار نگرفت.

این عمر باتری بهتر را می توان به سیستم عامل جدید سامسونگ بر روی گلکسی اس 6 (Galaxy s6) دانست که بسیار بهینه شده سات.

در تصویر زیر بررسی ها در زمانی که از wifi استفاده می شود و زمانی که از LTE استفاده می شود و در زمانی که پخش ویدئو مداوم انجام گیرد و زمانی که پخش موزیک پی در پی انجام گیرد انجام شده است.

battery-h1