امروز:9 فروردین 1403

سرویس بازی های وایبر در اپلیکیشن آن فعال شد

اگر به شبکه اجتماعی تانگو (Tango) در اندروید نگاهی بیندازید متوجه می شوید که تنها عامل بقای آن بازی های آنلاین که در این سیستم وجود دارد میباشد.در این میان اپلیکیشن هایی که خیلی در بین ایرانیان طرفدار دارد را میتواند به لاین پرداخت که از فروش استیکر های متحرک خود درآمد بالایی به جیب زده است.
حال اپلیکیشن وایبر با تست آزمایشی سیستم بازی خود در پنج کشور دنیا ، هم اکنون در اختیار تمامی کاربران جهان قرار می گیرد.همان طور که میدانید وایبر سال گذشته با قیمت ۹۰۰ میلیون دلار توسط Rakuten خریداری شده و در دسامبر 2014 سه بازی به صورت تستی درآن قرار داده شده است.
اگر چه رئیس هیئت مدیره وایبر ، Talmon Marcos هدف اصلی از این بازی ها را سرگرمی و تعامل بیشتر کاربران با سرویس بیان نمود اما با کمی حساب و کتاب خالی میتوان تنها عامل را کسب درآمد برای این کار دانست.وایبر امروزه شمارگان اعضای ان م اکنون به رقم ۲۳۶ میلیون کاربر ماهیانه رسیده است.در بازار اپلیکیشن موبایل خرید های درون برنامه ای بازی ها، بیش از نصف درآمد Line را شامل شده و آثار کاتالوگ بازی WeChat، در سودآوری بخش موبایل Tancent نیز به خوبی قابل مشاهده است.
اپلیکیشن وایبر بدلیل قابل اعتماد سازی بین کاربران چون تنها قادر به چت با اعضایی هستید که شماره تلفن آن را دارید یعنی در لیست دوستان واقعی و مخاطبان شما قرار دارند.
در آموزش این صفحه استفاده از دو اکانت همزمان در یک گوشی اندرویدی خود را میتوایند مشاهده کنید.

 

Web Developer and Design