امروز:31 فروردین 1403

مونز اپ : CM Launcher سبک ترین لانچر اندروید

CM Launcher لانچر بی نظیر , پرسرعت و کم حجم برای اندروید که در زمان کمی پس از معرفی توسط استودیو CC Launcher به سرعت جز محبوب ترین لانچر های مارکت تبدیل شده و همه آن را با نام سیانوژن می شناسند . اگر شما هم به تغییر شکل ظاهر دیوایس خود اهمیت میدهید این برنامه لانچر زیبا را دریافت کنید یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه مدیریت تیم Clean Master بر روی لانچر است که با نصب آیکونی مربوط به میزان فضا رم پوششی و پاک کردن کش اضافی است که به هرچه سرعت بخشیدن آن کمک شایانی می کند . CM Launcher تنها ۱ مگابایت حجم دارد این بدان معناست که شما با سبک تر لانچر اندرویدی موجود طرف هستید .

 

xCM-Launcher-1.jpg.pagespeed.ic.TDgnryebD2

 

لانچر سیانوژن به آنتی ویروس شماره یک دنیا در گوگل پلی مجهز شده و از اطلاعات اپلیکیشن های شخصی شما با یک دیواره ی امنیتی فوق العاده قدرتمند حفاظت می کند . این لانچر اندروید به صورت هوشمند طراحی شده و اپلیکیشن ها را بر اساس میزان محبوبیت تقسیم می کند ؛ شما می توانید پس از نصب این لانچر ، تغییرات و تنظیمات شخصی را نیز مطابق سلیقه تان تنظیم کنید.

آخرین ورژن CM Launcher در مارکت گوگل بیش از 1 میلیون نسخه دانلود داشته و پس از آن به دلیل محبوبیت و رضایت کاربران از عملکرد کلی این لاچر جدید امتیاز 4.4 از 5.0 را برای وی برگزیدند.

 

600x533xCM-Launcher-2.png.pagespeed.ic.L_DoQeX0wg

 

برای دریافت CM Launcher از مخزن کافه بازار اینجا کلیک کنید

Web Developer and Design